کد خبر : 1965367 | 23 شهریور 1402 ساعت 10:38 | 70K بازدید | 10 دیدگاه

قهرمانی اروپا؛

در انتظار یک جنگ تمام عیار والیبالی: حیثیتی و جذاب

حیثیتی ترین بازی تاریخ لهستان در اروپا مقابل اسلوونی خواهد بود.

در انتظار یک جنگ تمام عیار والیبالی: حیثیتی و جذاب

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی از نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان اروپا در شهر رم تیم های والیبال لهستان و اسلوونی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دو تیم در مراحل قبلی کمی به زحمت افتادند اما توانستند دوباره خود را به نیمه‌نهایی برسانند. لهستانی‌ها که در یک بازی نیمه ماراتن گونه صربستان را در یک چهارم نهایی شکست دادند، حالا در یک بازی حیثیتی مقابل اسلوونی قرار می‌گیرند.

لهستانی ها در حالی امشب به مصاف اسلوونی می‌روند که چهار دیدار خود در چهار دوره قبلی والیبال اروپا را به حریف واگذار کرده‌اند که هر بار باعث حذف لهستان شده است. اما این بار لهستانی ها با نیکولا گربیچ نمی‌خواهند در برابر این تیم شکست بخورند و به دنبال این هستند که این بازی حیثیتی را از آن خود کنند.

از طرف دیگر اسلوونی که از سال ۲۰۱۵ تا به امروز سه نقره در این رقابت ها به دست آورده، در تلاش است همانند سال گذشته که لهستانی ها را در نیمه نهایی شکست دادند یکبار دیگر بر آنها غلبه کرده و برای چهارمین بار به فینال مسابقات صعود کنند. گئورگی کرتو سرمربی اسلوونی سابقه زیادی در لیگ لهستان و باشگاه های آن دارد و می‌تواند کمک بزرگی برای این تیم باشد. این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ در شهر رم ایتالیا برگزار خواهد شد.

*ترکیب احتمالی لهستان: مارسین یانوش، الکساندر شیفکا، ویلفردو لئون، لوکاژ کاژمارک، یاکوب کوچانوسکی، نوربرت هوبر و زاتورسکی

*ترکیب احتمالی اسلوونی: گریگوری روپرت، تاین اورنات، کلمن چبول، راک موزیچ، آلن پاژنک، یان کوزامرنیک و یانی کواچیچ

چهار بازی گذشته اسلوونی و لهستان در مراحل حذفی جام ملتهای اروپا:

اسلوونی ۳-۱ لهستان ( نیمه‌نهایی ۲۰۲۱)

اسلوونی ۳-۱ لهستان ( نیمه‌نهایی ۲۰۱۹)

اسلوونی ۳-۰ لهستان ( پلی آف ۲۰۱۷)

اسلوونی ۳-۲ لهستان (یک‌چهارم نهایی ۲۰۱۵)

دیدگاه‌ها