کد خبر : 1965387 | 23 شهریور 1402 ساعت 12:41 | 26.7K بازدید | 22 دیدگاه

جایزه بهترین بازیکن فصل به پسر طلایی رسید

جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن مونیخ، جایزه بهترین بازیکن این تیم در فصل 23-2022 را از آن خود کرد.

جایزه بهترین بازیکن فصل به پسر طلایی رسید

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فصل گذشته روزهای پر فراز و نشیبی را سپری کرد و در مقطع پایانی فصل درگیر حواشی بسیاری شد. 

آنها با تصمیم ناگهانی مدیران این باشگاه در اواخر فصل یولیان ناگلزمان را که عملکرد قابل قبولی هم داشت از دست دادند و توماس توخل جانشین این مربی آلمانی شد که در ابتدا هم نتوانست نتایج خوبی کسب کند. 

1924856

حذف از لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان باعث شد که این تیم به صورت جدی وارد بحران شود و حتی در آستانه از دست دادن جام قهرمانی بوندسلیگا هم قرار بگیرد اما لغزش دورتموند در بازی آخر فصل، جام را به این تیم برگرداند. 

موسیالا در فصل گذشته یکی از مهره‌های کلیدی بایرن در تمامی رقابت‌ها بود که با وجود سن کمش توانست نقشی موثر را برای این تیم ایفا کند. او حتی توانست گل قهرمانی بایرن را در بازی آخر بوندسلیگا به ثمر برساند. 

همین درخشش و تاثیرگذاری باعث شد که او جایزه بهترین بازیکن فصل 23-2022 را با رای هواداران این تیم از آن خود کند و از این که توانسته در این سن به چنین موفقیتی دست پیدا کند بسیار خوشحال است. 

این ستاره جوان در گفتگو با سایت رسمی بایرن در این باره اظهار داشت: «دوست دارم از تمامی هوادارانی که به من برای کسب عنوان بهترین بازیکن فصل رای دادند تشکر کنم. این افتخار بزرگی است که در چنین تیم قدرتمندی به چنین عنوانی برسم. امیدوارم بتوانیم به همین شکل ادامه دهم و خوشحالی را برای آنها به ارمغان بیاورم.»

دیدگاه‌ها