کد خبر : 1965389 | 23 شهریور 1402 ساعت 13:01 | 43.5K بازدید | 22 دیدگاه

سال بعد باید برگردی

ضد حال رئیس اتلتیکو به ژوائو و بارسلونا

انریکه سرزو، رئیس اتلتیکو، تاکید کرد که ژوائو فلیکس هر اندازه امسال در بارسا خوش بدرخشد، سال بعد باید به اتلتیکو برگردد.

ضد حال رئیس اتلتیکو به ژوائو و بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، انریکه سرزو، رئیس اتلتیکو مادرید، چهارشنبه در حاشیه یک مراسم گفت و گویی با خبرنگاران داشت و در آنجا با رسانه‌ها صحبت کرد.

 به خصوص حرف های او در مورد قضیه لوئیس روبیالس (رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسانیا) و جنی هرموسو بازتاب زیادی داشت؛ زمانی که گفت که نگران این قضیه نیست و روبیالس بالاخره دیر یا زود از هرموسو عذرخواهی کرد.

1924858

رئیس باشگاه اتلتیکو در مورد حضور ژوائو فلیکس در بارسا نیز حرف زد. سرزو همیشه از فلیکس تمجید کرده و گران ترین بازیکن تاریخ اتلتیکو را استعدادی بزرگ می داند. 

او که رضایت داد ستاره پرتغالی تا پایان فصل قرضی راهی بارسا شود، در مورد او گفت: «بگذارید او هر توان و کیفیتی در درونش دارد را در بارسا نشان دهد، که می دانم بسیار است. او می تواند تا دو سال دیگر یکی از بزرگان فوتبال اروپا شود و من متقاعد شده ام که این کار را امسال در بارسلونا انجام خواهد داد، اما باید بگویم که او بازیکن اتلتیکو مادرید است. فراموش نکنید که او بند خرید ندارد و سال بعد به جمع ما بر می گردد.»

دیدگاه‌ها