کد خبر : 1965406 | 23 شهریور 1402 ساعت 14:30 | 52.9K بازدید | 48 دیدگاه

با حمایت قاطعانه از پسرش

طاقت مادر هری مگوایر هم تمام شد

مادر هری مگوایر از شنیدن انتقادات علیه پسرش خسته شد و امروز در پیامی احساسی به این اتفاقات واکنش نشان داد.

طاقت مادر هری مگوایر هم تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، هدف انتقادهای همیشگی هواداران فوتبال قرار گرفته که بسیاری از آنها سطح او را برای بازی در تیم ملی انگلیس زیر سوال می‌برند.

1924794

به دلیل چند اشتباه بزرگ، مگوایر به یک مدافع میانی نیمکت‌نشین در اولدترافورد تنزل پیدا کرد و بازوبند کاپیتانی را نیز از دست داد و رافائل واران، لیساندرو مارتینز و ویکتور لیندلوف همگی در پست مدافع وسط به او ترجیح داده می‌شوند.
این بازیکن 30 ساله در این فصل تنها 23 دقیقه در لیگ برتر قبل از اولین فیفا دی بازی کرده بود در بازی دوستانه اخیر انگلیس برابر اسکاتلند یک گل به خودی زد تا بار دیگر به سوژه انتقادی رسانه ها و هواداران تبدیل شود.

گرت ساوتگیت، مربی انگلیس، و چند ستاره ملی پوش انگلیسی از مگوایر حمایت کردند و خود او نیز گفت که ذهنیتی قوی دارد و می خواهد به روزهای اوجش برگردد.

1924640

زوئی مگوایر (مادر این بازیکن)، هم امروز در شبکه‌های اجتماعی علیه توهین‌هایی که پسرش شنیده، در پیامی احساسی نوشت: «به عنوان یک مادر، دیدن سطح نظرات منفی و توهین آمیز که پسرم از طرف برخی از هواداران، کارشناسان و رسانه‌ها دریافت می‌کند، شرم آور است و چنین چیزی در هر شغلی غیر قابل قبول است، چه برسد به اینکه به کسی که برای باشگاه و کشورش کار می‌کند، توهین شود. من طبق معمول در جایگاه حضور داشتم و آنچه سر هیچ و پوچ ایجاد شده قابل قبول نیست. من درک می‌کنم که در دنیای فوتبال فراز و نشیب و روز خوب و بد وجود دارد، اما توهین‌ها به هری بسیار فراتر از فوتبال است.»

در ادامه این پیام آمده است: «برای من دیدن اتفاقاتی که برای او می‌افتد خوشایند نیست. دوست ندارم در آینده پدر و مادر بازیکنان دیگری با این شرایط روبه‌رو شوند. هری قلب بزرگی دارد و این خوب است که او از نظر ذهنی قدرتمند است و می‌تواند چنین شرایطی را تحمل کند، چرا که دیگران ممکن است نتوانند. برای هیچ کس این نوع آزار و توهین را آرزو نمی‌کنم.»

دیدگاه‌ها