کد خبر : 1965420 | 23 شهریور 1402 ساعت 15:48 | 35.2K بازدید | 46 دیدگاه

بیرانوند همراه نبود، تمیروف منتشر کرد؛

گزارش: جزئیات استوری هماهنگ بازیکنان پرسپولیس

بازیکنان پرسپولیس در روزهای پر استرسی که برای بازی النصر آماده می‌شوند یک استوری مشترک منتشر کرد.

گزارش: جزئیات استوری هماهنگ بازیکنان پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرواضح است که این روزها هواداران پرسپولیس از دست مدیریت باشگاه عصبانی هستند چراکه پس از ماه‌ها انتظار مهاجم خارجی‌ای جذب شده که چندان رزومه خوبی ندارد و اگر او به سرنوشت فورواردهای خارجی ناکام سرخ‌ها دچار شود، چندان برای هواداران جای تعجب نخواهد داشت.

با این حال هواداران پرسپولیس که ماه‌هاست رنگ حمایت در بازی خانگی از تیم محبوب‌شان را ندیده‌اند و در بازی حساس با النصر نیز به دلیل سهل انگاری مدیران قبلی محروم هستند، سعی داشتند پیش از بازی النصر بیشتر به تیم روحیه بدهند و به شکاف‌های موجود دامن نزنند اما این اتفاق از طرف اعضای تیم به وقوع پیوست.

درست چند ساعت پس از اینکه یحیی اعلام کرد جذب نبیل باهویی بدون تایید و نظر مثبت او صورت گرفته و به نوعی از همین حالا کیفیت نامطلوب احتمالی او را به گردن رضا درویش و مدیران انداخت، بازیکنان پرسپولیس نیز دست به کار شدند و بیانیه مشترکی را در صفحه اینستاگرام‌شان استوری کردند‌.

این موضوع در شرایطی بود که حتی ۴۸ ساعت هم از اظهار درویش مبنی بر همراهی بازیکنان با او نگذشته بود. البته متن این استوری، از اعتراضی کاملا نرم حکایت داشت که در این مقطع قطعا بهتر از اعتصاب تمرین و از این دست اقدامات است چرا که رسانه‌های عربستانی و حتی دیگر نقاط جهان تک تک اتفاقات و مصاحبه‌های اعضای پرسپولیس را رصد می‌کنند. البته همین اعتراض به عدم دریافت پاداش قهرمانی‌ها نیز برای سعودی‌ها که یک بازیکن‌شان اندازه بودجه چند باشگاه لیگ برتری ایران است، شوخی به نظر می‌رسد.

1922150

در این بیانیه با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام، نوشتند که مدیران باشگاه نسبت به آنها بی توجهی داشتند و مشکلات تیم را نتوانستند حل کنند. بازیکنان پرسپولیس همچنین اقدام مدیران باشگاه را «بدعهدی‌های مکرر» دانستند که باعث شده تا «فضای بی اعتمادی بین تیم و باشگاه» ایجاد شود. آنها در ادامه درخواست داشتند که مدیران نسبت به حل مشکلات اعضای تیم اهتمام بیشتری داشته باشند.

این استوری در ابتدا از سوی امید عالیشاه منتشر شد و در ادامه کنعانی، رفیعی، گولسیانی، سرلک، پورعلی‌گنجی، زاهدی، دانیال، فرجی، امیری، نعمتی و صادقی این پیام را در صفحه خود منتشر کردند. حتی بازیکنان جوانی چون احمدی، عمری و حنانوف نیز این استوری را در صفحه خود قرار دادند.

یاسین سلمانی و مسعود ریگی، دو بازیکن جدید سرخ‌ها که سهمی در سه قهرمانی فصل پیش این تیم نداشتند این استوری را منتشر نکردند و گولسیانی و شهاب زاهدی زودتر از زمان ۲۴ساعته حذف خودکار استوری، آن را از صفحه‌شان پاک کردند.

اما مهمترین نکته در مورد این استوری مشترک عدم انتشار آن توسط علیرضا بیرانوند بود. او که در ابتدای تابستان به دلیل مذاکره‌اش با استقلال و فسخ یک طرفه با پرسپولیس حسابی سر و صدا کرده بود، این روزها به دلیل مصدومیت مشغول ریکاوری قبل از بازی حساس با النصر است و هم‌تیمی‌های خود را در این ماجرا همراهی نکرد.

1924921

اما غیرقابل انتظارترین فردی که این استوری را منتشر کرد، کسی نبود جز شرزود تمیروف. این بازیکن که اصلا از کیفیت و گلزنی خوبی برخوردار نبود، در بین هواداران به کنایه، شیر تاشکند خوانده می‌شود. او که پس از پیکان خواهانی در ایران نداشت، همواره با برخی رفتارهای عجیبش مورد توجه قرار گرفته و این بار خود را همراه اعتراض پرسپولیسی‌ها کرد.

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس از انتشار این استوری‌ها بسیار دلخور شده و عقیده دارد، باتوجه به اینکه سال گذشته منهای آپشن‌ها تا ریال آخر قرارداد بازیکنان را تسویه کرده و امسال نیز ده درصد پرداخت کرده و قرار است ۱۰ درصد دیگر را به حساب بازبکنان بریزد، شایسته این اعتراض از سوی بازیکنان نبوده است. درویش در گلایه خود اعلام کرده وقتی پولی در باشگاه نیست نمی‌تواند به بازیکنان پرداختی بیشتری در این مقطع داشته باشد.

در نهایت این حال و روز پرسپولیس پیش از دیدار حساس آسیایی با النصر است: محرومیت هواداران از بازی خانگی، جذب مهاجمی که هواداران و گل‌محمدی را راضی نکرد، شکاف میان بازیکنان و مدیریت که می‌تواند به گسل تبدیل شود، مصدومیت بیرانوند و البته عدم اعتراض او به وضعیت باشگاه و منتشر نکردن استوری که خود سوال برانگیز است. شاید امتیاز گرفتن سرخ‌ها از تیم پرستاره النصر در این شرایط چیزی شبیه معجزه باشد.

دیدگاه‌ها