کد خبر : 1965426 | 23 شهریور 1402 ساعت 16:25 | 23.1K بازدید | 26 دیدگاه

نقش ویژه کاپیتان در بالا بردن روحیه تیم عنایتی

سیدحسین و رویای بالا بردن جام قهرمانی آسیا

سیدحسین حسینی با رویای بزرگ قهرمانی در آسیا همراه سایر شاگردان رضا عنایتی راهی چین شده است.

سیدحسین و رویای بالا بردن جام قهرمانی آسیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم امید ایران بعد از ناکامی زودهنگام در صعود به المپیک پاریس ، حالا با روحیه ای نه چندان مناسب عازم هانگژوی چین شده تا در بازی های آسیایی شرکت کند. البته تیمی که در رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا شرکت کرد با تیمی که به هانگژو رفته، بسیار متفاوت است.

عنایتی لیستی متشکل از بازیکنان بزرگسال و زیر 23 سال را شب گذشته در سکوت خبری به هانگژو برد تا آماده حضور در مسابقات آسیایی شود.

یکی از بازیکنان باتجربه و بزرگسال تیم ایران در بازی‌های آسیایی سیدحسین حسینی است. کاپیتان استقلال که به عنوان باتجربه ترین بازیکن ایرانی در هانگژو با بازوبند کاپیتانی تیم عنایتی به میدان می‌رود، حالا وظیفه‌ای مهم را برعهده دارد. او باید روحیه از دست رفته امیدهای ایران که ناشی از حذف از المپیک پاریس است را برگرداند و به کادرفنی در راه موفقیت در هانگژو کمک کند.

اگرچه با توجه به حذف از المپیک موفقیت در هانگژو چندان اتفاق بزرگی برای فوتبال ایران محسوب نمی شود، اما بی شک رضا عنایتی و شاگردانش برای اعاده حیثیت تلاش می کنند. از این رو سیدحسین حسینی نیز انگیزه زیادی برای درخشش در ترکیب ایران و کمک به امیدها دارد.

آخرین باری که تیم ایران در بازی های آسیایی قهرمان شده به سال 2002 برمی گردد که با هدایت برانکو ایوانکوویچ جام قهرمانی به ملی پوشان رسید. حالا سیدحسین هم رویای بزرگ قهرمانی را در سر می پروراند و اگرچه مشکلات زیادی در تیم کنونی وجود دارد، اما به هر حال حضور آنها در هانگژو یک اتفاق ویژه است.

دیدگاه‌ها