کد خبر : 1965435 | 23 شهریور 1402 ساعت 16:53 | 16K بازدید | 14 دیدگاه

حمله اسطوره چلسی به رسانه‌ها: مزخرف ننویسید!

جان تری، اسطوره چلسی، توضیح می دهد که برای خیریه اش از دیدارهایش با مردم پول جمع می کند و رسانه ها بدون توجه به این نکته به او انتقاد کرده اند.

حمله اسطوره چلسی به رسانه‌ها: مزخرف ننویسید!

به گزارش "ورزش سه"، جان تری، کاپیتان سابق چلسی، در طول یک تور تک نفره، هر امضایش را 100 پوند قیمت گذاری کرده است.

اسطوره چلسی به طرفداران این فرصت را می‌دهد تا داستان‌هایی را از روزهای بازی او در دوران فعالیتش در یک اجرای تک نفره بشنوند. قیمت بلیت های این اجرا 25 پوند است، هر کسی هم که بخواهد با مدافع سابق انگلیس غذا بخورد باید 500 پوند جداگانه هزینه کند.

تری به دلیل این کار توسط هواداران و رسانه ها مورد انتقاد قرار گرفته است. اما امروز از خودش در اینستاگرام دفاع کرد و در این باره به مردم توضیح داد:"سلام بچه‌ها، فقط می‌خواستم درباره داستان‌هایی که مطبوعات در مورد هزینه های من می‌نویسند توضیح دهم. نکته بزرگ و بسیار مهم که آنها فراموش کردند ذکر کنند این است که تمام درآمد حاصل از این رویدادهایی که من انجام داده ام و تنها دلیلی که من این تور را راه اندازی کردم، جمع آوری پول برای بنیادم است. 

1924943

بنیاد جان تری 26 که از خیریه های متفاوتی حمایت مالی می کند. من حدود هفت یا هشت ماه پیش بنیادم را راه‌اندازی کردم، زیرا می‌خواستم کار درستی را برای خودم انجام دهم که و قرار است توسط آن میزبان مراسم های زیادی باشم تا برای خیریه ها پول جمع کنم. من در طول 22 سال گذشته که کاپیتان چلسی بودم و با تعداد زیادی از خیریه های مربوط به کودکان کار کرده ام چیزی که همیشه به قلب من نزدیک بوده و خواهد بود.. بنابراین به جای اینکه این کار را برای یک موسسه خیریه خاص انجام دهم، در شش یا هفت ماه گذشته روی بنیاد خودم تمرکز کرده ام. و این توری که دارم انجام می‌دهم، این اجراها و همه چیز که انجام می‌دهم، بخشی از آن است.

اما همانطور که گفتم، نکته کلیدی که مطبوعات فراموش کرده اند بنویسند این است که تمام عواید حاصل از این رویداد [به امور خیریه خواهد رفت]. و من نمی‌خواستم این موضوع علنی شود، زیرا فکر نمی‌کردم درست باشد که آن را عمومی کنم. اما اکنون که آنها این موضوع را مطرح کرده اند به آن پرداختم. بنابراین هر پنی از این رویدادها به بنیاد جان تری 26 من می رسد. من از اینکه زودتر اعلام نکردم عذرخواهی می کنم، از حرف های بیهوده رسانه ها خسته شدم. من تمام وقتم را برای بچه ها میگذارم و این مزخرفات باید زودتر تمام شوند."

تری در طول دوران بازی خود 717 بازی با چلسی انجام داد. به این تیم کمک کرد تا پنج قهرمانی در لیگ برتر، پنج تا جام حذفی، سه تا قهرمانی جام اتحادیه، یک  لیگ اروپا و یک لیگ قهرمانان اروپا را فتح کنند. او همچنین 78 بازی ملی برای انگلیس انجام داد.

دیدگاه‌ها