کد خبر : 1965444 | 23 شهریور 1402 ساعت 17:26 | 27.9K بازدید | 14 دیدگاه

استراماچونی: دربی یک تیم را بی‌انگیزه می‌کند!

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی سابق اینتر، اهمیت دربی دلا مادونینا را برجسته کرد و اذعان کرد که میلان او را شگفت‌زده کرده است.

استراماچونی: دربی یک تیم را بی‌انگیزه می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، هر دو تیم فصل 24-2023 را تقریباً عالی آغاز کرده‌اند و هر دو در سه بازی ابتدایی خود پیروز شدند. هر دوی آنها پس از واگذاری اسکودتو به ناپولی در فصل گذشته، ناامید شدند و می‌خواهند امسال به قهرمانی برسند.
در فصل 23-2022، میلان اولین دربی دلا مادونینا فصل را برد، اما در سه بازی بعد، از جمله دو بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اوپا شکست خورد.

استراماچونی در صحبت با ایل ماتینو، ابتدا در مورد اینکه چگونه دربی پیش‌رو می‌تواند پیامدهای کلیدی برای فصل 24-2023 داشته باشد، صحبت کرد: "در این بازی دو مربی متخصص وجود دارد. معتقدم این دربی می‌تواند جاه‌طلبی‌های یکی از این دو را بکشد، با اینکه احتمالا اینتر با توجه به نتایج فصل قبل در صورت نتیجه ضعیف در این بازی بهتر می‌تواند از آن عبور کند. به هر حال بازی مهمی خواهد بود."

1924954

سرمربی سابق نراتزوری سپس به این موضوع پرداخت که چگونه میلان او را در هفته‌های ابتدایی این فصل شگفت زده کرده است: "در حال حاضر آنها من را شگفت‌زده کرده‌اند. نه به این دلیل که خوب نتیجه گرفتند، بلکه به این دلیل که با وجود تغییرات زیاد در تابستان توانسته‌اند خیلی زود به هماهنگی تیمی برسند."

لازم به ذکر است میلان قبل از دربی دلا مادونینا با بازگشت اولیویه ژیرو از مصدومیت مچ پا که در جریان پیروزی فرانسه در مقدماتی یورو 2024 مقابل ایرلند رخ داد، با آمادگی مناسبی وارد این بازی خواهد شد.

دیدگاه‌ها