کد خبر : 1965445 | 23 شهریور 1402 ساعت 17:29 | 12.5K بازدید | 2 دیدگاه

درخشانی در تیم‌ملی هم گره‌گشا شد

از آقای گلی در لیگ‌ برتر تا چراغ گلزنی در تیم‌ملی

محمدحسین درخشانی آقای‌ گل فعلی لیگ‌ برتر فوتسال ایران در جامه تیم‌ ملی هم در نقش گلزن ظاهر شد. تا پس از محمد کشاورز، عصای دست وحید شمسایی نیز باشد.

از آقای گلی در لیگ‌ برتر تا چراغ گلزنی در تیم‌ملی

به گزارش "ورزش سه" تیم‌ملی فوتسال ایران ساعت 00:45 بامداد امروز پنج‌شنبه (به وقت ایران) در سالن سوروکابا آرنا شهر سائوپائولو مقابل تیم ملی پاراگوئه به میدان رفت و در نهایت توانست حریف سرسخت خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا اولین گامش را در تورنمنت شش جانبه برزیل محکم بردارد. شاگردان شمسایی در شرایطی به سه امتیاز این بازی دست پیدا کردند که در نیمه نخست در گشودن دروازه حریف به مشکل برخوردند و موقعیت‌ها را یکی پس از دیگری هدر دادند. با شروع نیمه دوم، این محمدحسین درخشانی بود که قفل قفس توری حریف را خُرد کرد و چراغ گلزنی تیم‌ملی ایران بالاخره روشن نمود.

1924956

در این نبرد نزدیک مسئله‌ای که بیشتر از همه جلب توجه کرد، نمایش بی‌نظیر محمد حسین درخشانی بود. نه فقط به دلیل اینکه او گل اول بازی را به ثمر رسانده، بلکه به خاطر بازی چشم‌نواز و پخته‌ای بود که به نمایش گذاشت.

1924957

درخشانی در تیم گیتی‌پسند، شکافنده خط دفاع مستحکم تیم‌ها بوده است و تمام حملات صدرنشین لیگ‌برتر توسط او طراحی می‌شود. همچنین به هنگام دفاع کردن در زمین خودی آنقدر جنگنده عمل می‌کند که به نظر می‌رسد چند محمدحسین به صورت همزمان در زمین حضور دارد.

1924958

درخشانی پس از نمایش‌های فوق العاده‌اش با تیم کاشی نیلو اصفهان در رقابت‌های لیگ دسته اول که با صعود تیم اصفهانی به لیگ‌ برتر و تصاحب عنوان آقای‌ گلی در فصل ۱۳۹۳، خیلی زود شناسنامه بازیکنان طراز اول را گرفت و بر سر زبان‌ها افتاد. با این وجود محمدحسین در برابر تمام این تشویق‌ها و تمجید‌ها متواضع عمل کرد و مسیرش را با حضور در غول‌های فوتسال ایران ادامه داد. این بازیکن در حال حاضر با هشت گل، در صدر گلزنان لیگ‌ برتر تکیه زده است، در حالی که بیشتر در پُست عقب‌گیر به کار گرفته شده، اما توانسته در طی شش بازی، به اندازه تمام گل‌هایش در فصل گذشته (هشت گل)، گلزنی کند.

دیدگاه‌ها