کد خبر : 1965483 | 24 شهریور 1402 ساعت 03:43 | 25.8K بازدید | 8 دیدگاه

منتظر محمد، ستاره لیگ برتری مقدماتی المپیک:

عملکرد درخشان نقطه اختلاف خطیر و نکونام

منتظر محمد، هافبک مس رفسنجان، در مقدماتی المپیک نمایش چشم‌نوازی ارائه کرد.

عملکرد درخشان نقطه اختلاف خطیر و نکونام

به گزارش "ورزش سه، "منتظر محم،د ستاره امیدهای عراق، در مسابقات مقدماتی المپیک عملکرد فوق العاده‌ای از خود به جای گذاشت تا از او به عنوان موفق‌ترین بازیکن لیگ برتری جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا نام ببریم!

درخشش منتظر در مقدماتی المپیک داغ دل استقلالی‌ها را  تازه کرد تا بازیکنی که با تیم آنها تمرین کرده بود و این‌چنین روی فرم ایده‌آل قرار دارد و در مسابقات لیگ برتر برای مس رفسنجان به میدان برود.

1925044

نکونام در آخرین صحبت‌هایی که انجام داد از راز جدایی منتظر محمد پرده‌برداری کرد و گفت: منتظر محمد را می‌خواستم و وقتی گفتند پول نیست گفتم پس برای او هم‌ پول نیست و برود، اگر برای بازیکنان مدنظر من پول نیست پس ایشان هم برود، نکونام با این صحبت‌ها اشاره به اولویت در لیست خریدش داشته است.

عدم هماهنگی مدیریت با کادرفنی استقلال در جذب بازیکن و باعث جدایی قرضی این بازیکن شد تا آبی‌ها یک فصل عملکرد محمد را زیر نظر داشته باشند و از حضور در ترکیب تیم بهره نبرند.

1925045

البته این عدم هماهنگی و به گفته جواد نکونام "دخالت مدیریت در مسائل فنی" مانع عقد قرارداد با محمدجواد کیا دروازبانی که قرار بود گلر سوم آبی‌ها باشد هم شد.

منتظر با 135 دقیقه حضور (معادل 1.5 بازی)، 1گل، 3 پاس گل و 2 تاثیر مستقیم روی گل در پیروزی‌های عراق نقش مهمی داشت.

در آخرین دیدار، عراق و کویت در حالی که بازی 2-1 به سود کویت در جریان بود، منتظر محمد با حرکت زیبایی در گوشه محوطه جریمه کویت انجام داد خود را در موقعیت ارسال قرار داد و پاس کات بک این بازیکن را مصطفی سعدون به گل تبدیل کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

دیدگاه‌ها