کد خبر : 1965490 | 23 شهریور 1402 ساعت 20:01 | 26.4K بازدید | 34 دیدگاه

واکنش لالیگا به دستمزد ادعایی بارسا: دروغ می‌گن!

لالیگا تاکید کرد که ادعای بارسلونا درباره دستمزد 400هزار یورویی خرید جدیدش ژوائو فلیکس را قبول ندارد.

واکنش لالیگا به دستمزد ادعایی بارسا: دروغ می‌گن!

به گزارش "ورزش سه"، لالیگا در روزهای اخیر نشان داده حاضر به انعطاف نشان دادن درباره سقف دستمزدها نیست و با باشگاه‌های این کشور تعارف ندارد.

بارسلونا یکی از مهمترین هدف‌های لالیگا بوده است. باشگاه کاتالان در تابستانی که گذشت موفق شد برای برآورده کردن الزامات لالیگا مجموع دستمزد بازیکنانش را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد، ولی خاویر تباس، رئیس لالیگا، می‌گوید این کافی نیست و بارسا با رسیدن به سطح مدنظر لالیگا فاصله دارد.

تباس امروز در توضیح وضعیتی که بارسلونا از نظر رعایت سقف دستمزد دارد به ماجرای ژوائو فلیکس اشاره کرد. ستاره پرتغالی که امسال تابستان به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید به بارسا منتقل شده است. رئیس لالیگا می‌‌گوید با اینکه مسئولان بارسا می‌گویند دستمزد فلیکس تنها 400هزار دلار است، ولی لالیگا این مبلغ را قبول ندارد و در ارزیابی خود مبلغ دیگری را به عنوان دستمزد او منظور خواهد کرد.

1925054

رئیس لالیگا در صحبت‌های خود گفت: "وقتی آقای ماسیپ (دستیار خوان لاپورتا، رئیس بارسا) حرف از دستمزد 400هزار یورویی می‌زند به او بگویید که این طور نیست. این غلط است. شاید آنها در مرحله اول بخواهند 400هزار یورو بدهند ولی این تازه شروع ماجراست. بارسلونا نباید روی این حرف که درست نیست اصرار داشته باشد. آنها حتی اگر بیشتر از این هم به فلیکس دستمزد بدهند می‌تواننند سقف را رعایت کنند. ما می‌دانیم که مجموع پرداختی به این بازیکن خیلی بیشتر از این حرف‌هاست".

دیدگاه‌ها