کد خبر : 1965496 | 23 شهریور 1402 ساعت 20:23 | 19.5K بازدید | 22 دیدگاه

مربی بارسا بودن سخت‌تر از ریاست باشگاه است

روش لاپورتا برای تمدید با ژاوی: به به، چه مربی‌ای!

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، با ستایش از آنچه ژاوی در این تیم انجام داده گفت مربی‌گری در بارسا دشوارتر از ریاست باشگاه است.

روش لاپورتا برای تمدید با ژاوی: به به، چه مربی‌ای!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی، ستاره سابق بارسلونا، از نوامبر 2021 به باشگاهش برگشت تا این بار روی نیمکت نشسته و به عنوان سرمربی فعالیت کند. ژاوی فصل گذشته موفق شد بارسا را به قهرمانی لالیگا برساند.

خوان لاپورتا امروز به ستایش از سرمربی تیمش پرداخت و گفت: "ما در فصل اولی که ژاوی آمده بود شاهد روند تیم‌سازی بودیم و این را می‌دانستیم که باید چنین دوره‌ای را پشت سر بگذاریم. ولی در فصل دوم حضور ژاوی موفق شدیم. این اولین موفقیت بارسا در یک دوران جدید بود. ما از آنچه ژاوی در تیم انجام داده خیلی راضی هستیم و من معتقدم موفقیت‌های بارسا را مدیون کار ژاوی و کادر فنی‌اش هستیم".

1925068

رئیس بارسلونا در ادامه گفت: "ما هم قهرمان لالیگا شدیم و هم سوپرجام اسپانیا. قهرمانی سال گذشته ما یک قهرمانی تاریخی بود و من هر چه از کادر فنی و سرمربی و بازیکنان به خاطر تلاشهایی که کردند تشکر کنم کم است. شما با جدیت، تخصص و فداکاری توانستید شرایط دشوار را تاب بیاورید و موفق بشوید".

تعریف و تمجیدهای لاپورتا از ژاوی در حالی مطرح می‌شود که گفته می‌شود امشب قرار است جلسه‌ای مهم در دفتر بارسا بین ژاوی و دکو، مدیر ورزشی جدید باشگاه، درباره تمدید قرارداد او برگزار شود.

1925069

دیدگاه‌ها