کد خبر : 1965507 | 23 شهریور 1402 ساعت 21:17 | 14.6K بازدید | 6 دیدگاه

خیال تیم آزمون راحت: بازگشت ستاره‌های مصدوم

پائولو دیبالا و نیکولا زالفسکی، بازیکنان رم، پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت‌های جزئی به تمرینات کامل با سایر اعضای تیم بازگشته‌اند.

خیال تیم آزمون راحت: بازگشت ستاره‌های مصدوم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ژوزه مورینیو با اتمام فیفادی و ازسرگیری بازی‌های باشگاهی با بازگشت دیبالا و زالفسکی تقویت شده است. دیبالا تنها یک بار در سه بازی ابتدایی رم در فصل 24-2023 بازی کرده است، شکست 2-1 این تیم مقابل هلاس ورونا. این بازیکن آرژانتینی در نیمه دوم با آنچه که بعداً به عنوان مصدومیت از ناحیه کشاله ران گزارش شد، از زمین خارج شد.

1925097

دیبالا برای تمرین با تیم ملی به آرژانتین سفر نکرد تا روی بازگشت به میادین با رم تمرکز کند. او اکنون به همراه سایر هم‌تیمی‌هایش به زمین بازگشته است و برای شروع بازی شنبه مقابل امپولی در رقابت است.

1925098

زالفسکی هم که مقابل ورونا به دلیل مصدومیت از جریان بازی خارج شد، برای مصاف روز شنبه مقابل امپولی در ورزشگاه المپیکو در دسترس خواهد بود.

1925110

مورینیو، با این حال، کاپیتان لورنزو پلگرینی که در بازی‌های ملی اخیر دچار مصدومیت شد و پس از اولین بازی مقابل مقدونیه شمالی مجبور به ترک تیم ملی شد را در اختیار نخواهد داشت.

1925099

گفته می‌شود پلگرینی برای بازی مقابل امپولی غایب خواهد بود، زیرا او به زمان بیشتری برای ریکاوری نیاز دارد.
جیانلوکا مانچینی نیز به تمرینات بازگشته است و بسته به شرایطش در آخرین جلسه تمرینی روز جمعه، ممکن است در پایان هفته یک گزینه در دسترس برای مورینیو باشد.

دیدگاه‌ها