کد خبر : 1965541 | 23 شهریور 1402 ساعت 23:20 | 21.7K بازدید | 7 دیدگاه

اختلافی با ربیعی نداشتم

کاظمیان: شهر ساکت و مربی عالی!

امین کاظمیان کار کردن با مجتبی حسینی را سکوی پرتاب خود می‌بیند.

کاظمیان: شهر ساکت و مربی عالی!

به گزارش "ورزش سه"، امین کاظمیان امسال با ذوب آهن قرارداد بست و در یک اتفاق جالب بعد از هفته چهارم راهی آلومینیوم اراک داشت. او در این رابطه به خبرنگار ما گفت: اول فصل پیشنهادهای خیلی خوبی از همه جا داشتم، ولی به خاطر یک سری شرایط ذوب را انتخاب کردم، صحبت‌هایی با آقای ربیعی کردم و چند نفر از اطرافیان و دوستان ایشان که باهم صحبت کرده بودیم مایل به همکاری با بنده بودند من هم به خاطر آقای ربیعی به آن جا رفتم چون باشگاه خیلی خوبی هم بود و من هم دنبال شرایط خیلی خاص بودم، دنبال آرامشی بدون اینکه فشاری رویم باشد؛ چون سال قبل سال سختی برایم بود و تیممان مشکلات زیادی داشت دنبال این بودم که به پیشرفت فوتبال خود کمک کنم و به آن چیزی که می‌خواهم برسم.

درحالی که شایعه شده بود کاظمیان و ربیعی با هم به اختلاف خورده‌اند این بازیکن توضیح داد: اختلافی با آقای ربیعی نبود. من دنبال جایی بودم بتوانم به پیشرفت فوتبال خودم کمک کنم اول فصل به آنجا رفتم ولی یک سری خصوصیات و اخلاقیات خاصی دارم و خیلی آرامش و اخلاقیات و غرور خودم برایم مهم است، آنجا به این چیزها نمی‌رسیدم برای همین با درخواست خودم جدا شدم.

1925191

او در مورد اضافه شدن به آلومینیوم توضیح داد: در حال مذاکره با چند تا تیم دیگه هم بودم و آقا مجتبی اول فصل خیلی به بنده لطف داشت و خیلی پیگیر بنده بود که بروم و با ایشان کار کنم چند تا پیشنهاد دیگر داشتم و درحال انتخاب بودم و جایی را انتخاب کردم که بتوانم به سطح فوتبال خودم کمک کنم شاید از لحاظ مالی بابت جدا شدن از ذوب آهن ضرر کرده باشم ولی این را می‌دانم که به خاطر آقا مجتبی آمدم، چون می‌دانم ایشان به پیشرفت فوتبال من خیلی کمک می‌کند و من می‌توانم به آن ایده‌ها و فکرهایی که در ذهنم برای سال‌های آینده در فوتبال ایران دارم برسم که یکی از دلایل انتخاب‌های بنده کار کردن با آقای مجتبی حسینی است.

وی اضافه کرد: آقا مجتبی یکی از مربیان صاحب سبک مطرح فوتبال ایران است همیشه تیم خیلی خوبی می‌بندد. تیم خیلی جوان و دونده و با صلابت و تیمی که همیشه حرف برای گفتن دارد. اینجا جو خیلی خوبی دارد و من اینجا دوستان زیادی دارم که همبازی و همشهری بنده بودند مثلا کاپیتان تیم آقای فخرالدینی که بچه محل من است و من و میلاد از بچگی باهم بزرگ شدیم. اراک هم شهر خیلی ساکت و بدون حاشیه‌ای است. امیدوارم بتوانم به آن چیزی که مدنظر بنده هست و پیشرفت فوتبالی که دنبالش هستم با تیم اراک و آقای مجتبی حسینی برسم.

کاظمیان در پایان صحبت‌هایش افزود: امیدوارم با پیوستن بنده به آلومینیوم اراک بتوانم به تیم کمک کنم و بتوانم قدم خیری برای آلومینیم و آینده خودم داشته باشم و به آن چیزهایی که مدنظر بنده هست زیر دست آقای مجتبی حسینی برسم.

دیدگاه‌ها