کد خبر : 1965542 | 23 شهریور 1402 ساعت 23:20 | 26.3K بازدید | 9 دیدگاه

حمایت کونسیسائو از ستاره ایرانی تیمش

طارمی فقط به انتقاد این افراد گوش می‌کند!

سرخیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، تاکید کرد که مهدی طارمی به انتقاداتی که از او در مورد پنالتی گرفتن‌هایش می‌شود بی‌اعتناست.

طارمی فقط به انتقاد این افراد گوش می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، پس از پشت سر گذاشتن محرومیت سنگینی که به خاطر جنجال در سوپرجام پرتغال شامل حالش شده بود از بازی فردا مقابل استرلا می تواند دوباره به نیمکت برگردد. صحبت های او در نشست خبری پیش از بازی تیمش در هفته پنجم سوپرلیگ پرتغال را بخوانید:

بازگشت بعد از پایان محرومیت
من روی نیمکت بودن را دوست دارم. این شغل من است. عاشق تمرین و این کارها هستم. بسیاری از شما هفت سال است که مرا می‌شناسید و دلم واقعا برای اینجا تنگ شده بود.

بازی مقابل تیم تازه لیگ برتری شده
مقابل تیمی بازی داریم که هدایت آن را سرجیو ویرا به عهده دارد که با شایستگی به سوپرلیگ صعود کردند. آنها تیم بسیار کارآمدی در زمین هستند و کار بسیار سختی در خانه‌شان خواهیم داشت. تیم حریف قطعا انگیزه زیادی برای بازی مقابل پورتو که مدعی عنوان قهرمانی است خواهد داشت.

رضایت نسبی از عملکرد تیم
ما مربیان همیشه انتظارات بالایی داریم. به نظرم نقاط ضعفی داریم که باید آنها را بهبود ببخشیم. درست است که هیچ شکستی نداریم و در رتبه اول هستیم ولی به نظر می‌توانیم بهتر شویم. البته طی پنج بازی اخیر نتایج بدی هم داشتیم و نتوانستیم سوپرجام را ببریم.

پاسخ به انتقادات شهردار پورتو
یک‌سری مسائل حاشیه وجود دارد که به نظر اهمیت‌شان در سطح ملی است. به احترام شهری که در آن مربیگری می‌کنم نمی‌خواهم پاسخ مویرا، شهردار پورتو، را بدهم. گذشته من غیرقابل انکار است و 10 عنوان کسب کرده‌ام. 600 میلیون یورو در این سال‌ها تراز مثبت مالی داشتیم ولی همواره مورد انتقاد قرار گرفته‌ایم. هواداران واقعی باید درک کنند که در حال پشت سر گذاشتن سال سختی هستیم. ما محدودیت زیادی زیر نظر فیر پلی مالی داشتیم و هر سال باعث می‌شد تا نتوانیم همه ستاره‌هایمان را حفظ کنیم و تیم را آن‌گونه که می‌خواهیم ارتقا دهیم.

1881301

اخراج در سوپرجام
من در بازی سوپرجام اخراج شدم و تمام! به خاطرش مجازات هم شدم و نمی‌خواهم صحبتی انجام دهم. در حال حاضر فقط به بازی بعدی فکر می‌کنیم. اعتراض من در آن بازی به یک اشتباه واضح داوری بود.

جنجال پیرامون طارمی و پنالتی‌هایش
انتقاداتی که طارمی به آنها توجه می‌کند انتقاداتی است که کادرفنی و هم‌تیمی‌هایش انجام می‌دهند. اینها همیشه انتقادات سازنده‌ای هستند که او مورد توجه قرار می‌دهد.

افزایش وقت‌های تلف شده
من معتقدم که این زمان‌های اضافه منصفانه است و چیزی است که که همه درخواست می‌کردند. در بعضی از بازی‌ها میانگین 100 دقیقه بازی را داریم اما زمان مفید خیلی پایین‌تر است. این در حالی است که ما از بازی‌هایمان سرعت بالا و شدت بالا را انتظار داریم.

پیوستن اوتاویو به النصر
بسته نشدن پنجره نقل و انتقالاتی برخی کشوها به شدت به تیم‌هایی که توان مالی پایین‌تری دارند آسیب می‌زند. برای من خیلی غیرعادی است که روی یک بازیکن برنامه‌ریزی کنم اما فردا متوجه شوم که او دیگر نیست. در کل طول هفته قرار بود اوتاویو مقابل وارنسه بازی کند اما او در نهایت تیم را ترک کرد.

دیدگاه‌ها