کد خبر : 1965563 | 24 شهریور 1402 ساعت 01:10 | 44.5K بازدید | 26 دیدگاه

اولین بازی تیاگو برای تیم زیر 12 سال

اینترمیامی رسما صاحب دو مسی شد!

تیاگو، پسر لیونل مسی، اولین بازی خود را برای تیم زیر 12 سال اینترمیامی انجام داد.

اینترمیامی رسما صاحب دو مسی شد!

به گزارش "ورزش سه"، با حضور لیونل مسی در اینترمیامی این تیم هیچ شباهتی به تیم سابق ندارد؛ فوق ستاره آرژانتینی اینترمیامی را قهرمان لیگز کاپ کرد، به فینال جام آزاد آمریکا رساند و اینک تلاش می‌کند تا آنها را از قعر جدول کنفرانس شرق MLS نجات دهد. حضور او شور و اشتیاق در MLS و شهر میامی را هم چند برابر کرده است.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین اما تنها عضو خانواده مسی نیست که در اینترمیامی بازی می‌کند. تیاگو، پسر 10 ساله لیونل مسی، نیز اولین بازی خود را برای تیم زیر 12 سال اینترمیامی انجام داد.

1925246

باشگاه اینترمیامی پیش از این از حضور تیاگو مسی در تیم‌های پایه‌اش داده بود. این باشگاه در اواخر ماه آگوست لیست کامل بیش از 150 بازیکن این فصل خود را که شامل 7 تیم در رده‌های سنی مختلف می‌شود اعلام کرده بود؛ لیستی که نام تیاگو در تیم زیر 12 ساله‌های آن به چشم می‌خورد.

سرمربی تیم زیر 12 سال اینترمیامی بعد از شکست مقابل واستون اف سی در دیدار دوستانه بعدی مقابل یوونیلس از پسر مسی استفاده کرد. ویدیویی از تیاگو در حال جشن گرفتن یکی از گل‌های این تیم در بازی مقابل یوونیلس منتشر شد که این موضوع را تایید می‌کند.

تیم زیر 12 سال اینترمیامی خود را آماده رقابت‌های لیگ آکادمی‌های فلوریدا می‌کند. حضور تیاگو مسی در این تیم باعث شده تا توجه زیادی به آن شود چرا که هواداران فوتبال منتظرند تا ببینند پسر فوق ستاره آرژانتینی می‌تواند مثل پدرش در زمین فوتبال جادو کند یا خیر.

دیدگاه‌ها