کد خبر : 1965594 | 24 شهریور 1402 ساعت 11:52 | 41.7K بازدید | 26 دیدگاه

ستاره آرسنال، بدترین انتقال تابستان لیگ برتر

تعدادی از مهمترین ایجنت های فوتبال نظر خودشان را در مورد بدترین نقل و انتقالات تابستان انگلیس امسال اعلام کردند.

ستاره آرسنال، بدترین انتقال تابستان لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، در پنجره نقل و انتقالاتی گذشته، باشگاه های لیگ برتری با جذب 2 میلیارد یورو در تابستان برای چهره های جدید، رکورد هزینه های ناخالص را شکستند. سایت اتلتیک و تعدادی از ایجنت های شاغل در فوتبال انگلیس بدترین نقل و انتقالات تابستان را انتخاب کرده اند.
باشگاه چلسی با 500 میلیون یورو برای مویسس کایسیدو، رومئو لاویا، کریستوفر انکونکو، کول پالمر، اکسل دیاسی و نیکلاس جکسون، بیشترین خرج را کرده است.

آبی ها همچنین 250 میلیون یورو را با جدایی کای هاورتز به آرسنال به مبلغ 75  میلیون یورو و انتقال 70 میلیون یورویی میسون مونت به منچستریونایتد، جبران کردند.

انتقال 105 میلیون یورویی دکلان رایس به آرسنال و هزینه 85 میلیون یورویی منچستریونایتد برای جذب مهاجم راسموس هویلوند از آتالانتا از دیگر قراردادهای گران قیمت بود.

1925298

در این گزارش اتلتیک، شش ایجنت به انتقال هاورتز به آرسنال به عنوان بدترین رای داده اند، یکی از آنها این انتقال را به دلیل "فقدان کیفیت و اعتماد به نفس" فعلی او یک "معامله وحشتناک" توصیف کرده است. این ملی پوش آلمانی به دلیل بازی های اولیه اش در آرسنال مورد بررسی قرار گرفته است و طرفداران توپچی ها و کارشناسان تاثیر او را در چهار بازی ابتدایی لیگ برتر زیر سوال برده اند.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال اصرار دارد که این انتقال موفقیت آمیز خواهد بود، و این بازیکن در طول فصل بر مشکلات خود پیروز خواهد شد. رکورد نقل و انتقالات بریتانیایی چلسی برای جذب کایسدو از برایتون با 5 رای در رتبه دوم نظرسنجی قرار گرفت و ایجنت ها معتقد بودند که آبی ها برای خرید این هافبک بیش از حد خرج کرده اند. آنها  در مورد اینکه چگونه محیط ناپایدار چلسی می‌تواند ستاره اکوادوری را که در ساختار پایدار برایتون رشد کرده است، تحت تأثیر قرار دهد، ابراز نگرانی کردند.

1925299

سومین خرید پرهزینه با انتقال مونت از چلسی به منچستریونایتد با سه رای در رده سوم قرار گرفت.
ایجنت ها این سوال را مطرح کرده بودند که آیا منچستریونایتد باید 67 میلیون یورو برای این هافبک انگلیسی خرج می کرد یا خیر، و پیشنهاد می کردند که سایر بخش های تیم اریک تن هاخ باید در اولویت قرار می گرفت.

مهاجم 20 ساله دانمارکی منچستر یونایتد، هویلوند هم با یک رای در این لیست قرار داشت.
انتقال غافلگیرکننده 50 میلیون یورویی چلسی برای کول پالمر از من سیتی و خرید شوکه کننده واتارو اندو، هافبک ژاپنی، توسط لیورپول دیگر انتقال‌هایی بود که زیر سوال رفت.

چلسی به دلیل خریدهای گران، بی هدف و ناموفق، بدترین پنجره را داشته است که منجر به شش رأی از سوی ایجنت‌ها شد.
اورتون و وولوز هم با 4 رای در رده های بعدی قرار دارند.
ایجنت ها به دو انتقال مربوط به باشگاه های شمال لندن به عنوان بهترین‌های پنجره رای دادند.

1925300

انتقال 45 میلیون پوندی جیمز مدیسون از لستر به تاتنهام، 9 رای را به همراه داشت و دلیل آن شروعی خیره کننده او در این باشگاه بوده است.
انتقال 105 میلیون پوندی رایس به آرسنال با سه رای در رده دوم قرار گرفت، در حالی که هری کین و جود بلینگام به بایرن مونیخ و رئال مادرید دو رای کسب کردند. به طور کلی، برایتون بهترین پنجره نقل و انتقالات باشگاه های لیگ برتر را داشته است.

دیدگاه‌ها