کد خبر : 1965623 | 24 شهریور 1402 ساعت 13:48 | 118.2K بازدید | 273 دیدگاه

انتقاد شدید سعید آذری از فدراسیون و لیگ

ائتلاف علیه سپاهان:آب منگلی‌ها را نزنی می‌خوری!

سعید آذری معتقد است ائتلافی علیه سپاهان شکل گرفته، که در بدترین برهه توسط مسئولان فدراسیون فوتبال در حال پیگیری است.

ائتلاف علیه سپاهان:آب منگلی‌ها را نزنی می‌خوری!

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از اعلام حکم کمیته انضباطی و دو بیانیه و مصاحبه‌های محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان، سازمان لیگ برای اینکه ثابت کند ادعاهای مطرح شده از سوی سپاهان درست نیست، دو بیانیه دیگر صادر کرد و ساعتی پیش هم منصور قنبرزاده در برنامه ورزش و مردم به افشاگری علیه برخی قراردادهای سپاهان پرداخت.

1925340

در همین زمینه سعید آذری مدیر عامل سابق ذوب‌آهن از شرایط به وجود آمده برای سپاهان گلایه دارد و معتقد است قوانین جدید حتی با قوانین فدراسیون فوتبال هم همخوانی ندارد. او می‌گوید این ائتلاف باید برای گرفتن حقوق قانونی بازیکنان و باشگاه‌ها ایجاد می‌شد، نه مقابله با سپاهان و در پایان هم مسئولان باشگاه سپاهان را به مطرح کردن خواسته خودشان در دادگاه عالی ورزش توصیه کرده است:

مشروح متن منتشر شده در اینستاگرام سعید آذری را در ادامه می‌خوانید:
«ائتلاف ۱+۴ علیه سپاهان شکل گرفت و منجر به صدور رایی بی سابقه در فوتبال آن هم در فاصله یک هفته به شروع مسابقات باشگاه‌های آسیا شد.
جدا از اینکه اولا این‌رای تا‌چه حد دارای وجاهت قانونی است یا خیر و به استناد مفاد کدام  آیین نامه ، بخش نامه و یا اساس نامه انشا شده است و آیا مفادی که برای صدور این رای به آن استناد شده تا چه حد صلاحیت دارند ، مسئله بسیار مهمی که توجه من‌ را جلب کرده این است که چگونه فدراسیون‌فوتبال ایران در این برهه زمانی حساس و فقط یک‌هفته مانده به میزبانی سپاهان‌ در جام باشگاههای آسیا مبادرت به صدور این رای میکند؟

1925338

ائتلاف شکل گرفته علیه سپاهان که با یک‌مغز متفکر هدایت و هماهنگ‌شده‌ است آیا یک لحظه به این‌فکر نکرد که این تیم بایستی به عنوان نماینده این کشور در آوردگاه اسیایی حضور یابد؟

البته از ماست که بر ماست. روزیکه این‌ کارگروه به جای کمیته تدوین مقررات و بر خلاف اساسنامه فدراسیون مبادرت به وضع قوانین و مقررات برای باشگاه‌ها نمود آغاز این چالش بود و متاسفانه کسی در آن زمان به فکر این روزها نبود.

اگر ائتلافی که امروز بر علیه یک باشگاه با سابقه و تاثیر گذار بر فوتبال ایران شکل گرفت و یکی از اعضای خانواده فوتبال را تنبیه کرد سالها پیش برای دفاع از حقوق فوتبال مانند حق پخش، حق کپی رایت و دیگر حقوق در آم زای فوتبال شکل می‌گرفت امروز شاهد آن‌نبودیم که با زدن خودی آب به آسیاب رقیبان بریزیم آن هم برای رسیدن به کمترین غنیمت.

1564287

متحد شدیم ولی بر علیه خودمان بر علیه عضوی از خانواده.
خانواده فوتبال آن هم برای اجرا نکردن قوانینی که خلاف اساسنامه به جامعه فوتبال تحمیل شد و‌کسی حاضر نشد در مقابل آن ایستادگی کند و مانع تضییع حقوق‌خود‌شود.
از ماست که بر ماست.
این جا بازارچه آب منگلی‌هاست، در زیر این بازارچه اگر نزنی میخوری.
چه ائتلاف ناهمگونی در چه وقت نا میمونی. 

ختم‌ کلام اینکه:
قوانینی که توسط کارگروه غیر قانونی فوتبال تهیه و ابلاغ شد کاملا بر خلاف اساسنامه فدراسیون فوتبال بود و کسی دم‌ نزد. هیچ‌یک‌ از بازیکنان سپاهان مصداق بازیکن غیر مجاز طبق همین آیین نامه انضباطی نیستند. حق گرفتنی است حتی اگر در دادگاه بین المللی کاس باشد.»

دیدگاه‌ها