کد خبر : 1965676 | 24 شهریور 1402 ساعت 18:28 | 26.6K بازدید | 21 دیدگاه

نشستن روی نیمکت اولدترافورد افتخار است!

روبرتو دی زربی در کنفرانس خبری پیش از مسابقه با منچستر، به خبرنگاران گفت که از نشستن روی نیمکت ورزشگاه اولدترافورد خوشحال خواهد شد.

نشستن روی نیمکت اولدترافورد افتخار است!

به گزارش "ورزش سه"، دی زربی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از سفر برایتون به منچستر تایید کرد که آنسو فاتی، بازیکن قرضی از باشگاه بارسلونا، روز شنبه اولین بازی خود برای برایتون را مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد انجام خواهد داد. این بیشتر به دلیل مصدومیت مهاجمان تیم ایوان فرگوسن (زانو) و دنی ولبک (مشکلات عضلانی جزئی) خواهد بود که باعث شده که فاتی زودتر از موعد وارد تیم شود: "فردا در طول بازی یا در نیمه دوم، فاتی احتمالا بازی خواهد کرد. بعد از سه یا چهار جلسه تمرین شروع برایش دشوار است. اول او باید کیفیت خود را نشان دهد و من نمی‌خواهم به آنسو فشار بیاورم."

1925415

دی زربی تایید کرد که شرایط فرگوسن در آخرین لحظات هم بررسی خواهد شد و همچنین نگرانی‌هایی در مورد پرویس استوپینیان اکوادوری و فاکوندو بونانوته آرژانتینی پس از سفرهای طولانی در طول فیفا دی به آمریکای جنوبی و بازگشت از آنجا وجود دارد.
سرمربی ایتالیایی با این حال مشتاق است تا در اولدترافورد با تیم رده یازدهمی اریک تن هاخ روبرو شود. دی‌زربی گفت: "این برای من افتخاری است که در این ورزشگاه روی نیمکت بنشینم، اما به عنوان یک توریست به آنجا نمی‌روم. منچستریونایتد هنوز یک تیم بزرگ در اروپا است. جو فوق العاده‌ای وجود خواهد داشت اما تلاش در وجود ماست. سعی خواهیم کرد که توپ را حفظ کنیم و تلاش کنیم تا برنده شویم. مطمئناً بازی سختی است اما ما کیفیت پیروزی و انجام یک بازی خوب را داریم."

دیدگاه‌ها