کد خبر : 1965678 | 24 شهریور 1402 ساعت 18:34 | 44.1K بازدید | 6 دیدگاه

جدیدترین مقصد مارکوپولوی فوتبال اروپا مشخص شد

آدانا دمیر اسپور بار دیگر با ماریو بالوتلی به توافق رسیده و این بازیکن ایتالیایی به سوپرلیگ ترکیه منتقل می‌شود.

جدیدترین مقصد مارکوپولوی فوتبال اروپا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، آدانا دمیر اسپور اعلام کرد که با بالوتلی به توافق رسیده است. این توافق شامل قرارداد یک ساله است که احتمال تمدید آن برای یک سال دیگر در صورت رضایت باشگاه وجود دارد. بدین ترتیب این مهاجم بار دیگر در سوپرلیگ ترکیه بازی خواهد کرد.

بالوتلی به تازگی قراردادش با باشگاه سوئیسی سیون را فسخ کرده بود. طبق گزارش‌ها این مهاجم که در ایتالیا به سر می‌برد امشب به ترکیه می‌رود و قرارداد رسمی را امضا می‌کند.

1925422

مورات سانچاک، رئیس آدانا دمیر اسپور، درباره انتقال بالوتلی گفت: "بسیار خوشحالیم که بالوتلی به تیم ما بازگشت. گام مهمی در راستای هدف خود برداشته‌ایم."

مورات سانچاک با انتشار پستی در اینستاگرام خود از انتقال ماریو بالوتلی خبر داد. سانچاک با به اشتراک گذاشتن عکسی با ماریو بالوتلی، ویدیویی حاوی آهنگ "Iki Deli" را به اشتراک گذاشت. این آهنگ از هانده ینر و سردار اورتاچ با مضمون رسیدن عاشق و معشوق به یکدیگر پس از سختی‌های طولانی مدت است و مالک باشگاه ترکیه‌ای علاقه داشت تا همکاری دوباره با بالوتلی را اینطور اعلام کند.

1925423

در بیانیه آدانا دمیر اسپور تایید شده که با ماریو بالوتلی توافق 1+1 ساله انجام شده است. بالوتلی در 35 بازی برای آدانا دمیر اسپور 19 گل زد و 7 پاس گل ارسال کرد.

دیدگاه‌ها