کد خبر : 1965695 | 24 شهریور 1402 ساعت 20:04 | 30K بازدید | 18 دیدگاه

وستهم مدافعان حقوق حیوانات را عصبانی کرد

بازوبند کاپیتانی برای کسی که گربه لگد می‌زد!

کورت زوما، ستاره فرانسوی وستهم، که چندی پیش به دلیل منتشر شدن فیلمی از او که نشان دهنده بدرفتاری با یک گربه بود با انتقادهای زیادی مواجه شده بود به عنوان کاپیتان اول وستهم انتخاب شد.

بازوبند کاپیتانی برای کسی که گربه لگد می‌زد!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتقال 110 میلیون یورویی دکلان رایس به آرسنال در تابستان امسال بازوبند کاپیتانی وستهم باید به یکی از بازیکنان این تعلق می‌گرفت. در نهایت امروز اعلام شد که کورت زومای فرانسوی از این پس کاپیتان اول این تیم خواهد بود.

زوما در فصل جاری در بازی‌های وستهم عملکردی عالی داشته و بر اساس گزارش‌ها دیوید مویس سرمربی تیم اصرار داشته بازوبند کاپیتانی تیم به صورت دائمی در اختیار او قرار بگیرد.

1925463

مویس امروز در نشست خبری خود این موضوع را اعلام کرد و گفت: "کورت کاپیتان موقت ما بود ولی از این پس کاپیتان دائمی خواهد بود. او کارش را عالی انجام داده. ما در چهار بازی اول به لطف رهبری و درخشش او سه بازی پیروز شدیم و یک بازی مساوی کردیم. پس کورت حق دارد کاپیتان باشد".

این در حالی است که در ماه فوریه گذشته آینده این ستاره فرانسوی در لندن در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. ماجرا از این قرار بود که ویدیویی منزجرکننده از زوما منتشر شد که نشان می‌داد او در حال آزار و اذیت یک گربه خانگی است.

1925464

در این ویدیو کورت زوما و برادرش در حال اذیت و آزار و لگد زدن به یک گربه دیده می‌شدند. انتقادها علیه ستاره وستهم تا جایی بالا گرفت که او به دادگاه کشیده شد و بر اساس حکم دادگاه به انجام 180 ساعت خدمات عام‌المنفعه محکوم شد. او همچنین از طرف باشگاه وستهم 25هزار پوند جریمه شد و این مبلغ به خیریه‌های محافظت از حیوانات اهدا شد.

زوما در سال 2021 با قراردادی 35 میلیون پوندی از چلسی به وستهم پیوست. او تا کنون 68 بازی با پیراهن چکش‌ها انجام داده است.

دیدگاه‌ها