کد خبر : 1965697 | 24 شهریور 1402 ساعت 20:18 | 28.1K بازدید | 26 دیدگاه

اسطوره یونایتد از اونانا ‌می‌ترسد!

گری پالیستر، اسطوره منچستریونایتد، معتقد است که آن‌ها نباید به داوید دخیا اجازه خروج می‌دادند.

اسطوره یونایتد از اونانا ‌می‌ترسد!

به گزارش "ورزش سه"، گری پالیستر، اسطوره منچستریونایتد، اعتراف می‌کند که نحوه عملکرد آندره اونانا در چارچوب دروازه یونایتد، در او ترس از خدا ایجاد می‌کند!

شیاطین سرخ در تابستان 2023 روی تغییرات در پست دروازه‌بان تمرکز کردند. داوید دخیا که سابقه کار طولانی مدت داشت اجازه خروج پیدا کرد و آندره اونانا، بازیکن کامرونی، با قراردادی 58 میلیون دلاری از اینتر منتقل شد تا جای خالی دروازه‌بان اسپانیایی را پر کند.

آلتای بایندیر، ملی پوش ترکیه‌ای، نیز به عنوان دروازه‌بان خریداری شده است تا خیال اریک تن هاخ در این پست راحت باشد.

1925466

پالیستر با انتقاد از یونایتد می‌گوید که چرا آن‌ها به داوید دخیا اجازه خروج دادند: "سکوت زیادی در مورد آنچه در آنجا می‌گذشت، وجود داشت. داوید خدمتگزار بزرگی بود. من همچنان او را در بین 10 دروازه‌بان برتر جهان قرار می‌دهم. سرمربی به دنبال چیزی متفاوت بود. اونانا مردی است که بسیار با اعتماد به نفس است، با توپ در کنار پایش و بازی کردن با آن بسیار راحت است - این سبکی است که به نظر می‌رسد مربیان اکنون می‌خواهند. وقتی آن را می‌بینم ترس از خدا در وجودم ایجاد می‌شود! این روشی است که او بازی می‌کند، راهی که اریک می‌خواهد بازی کند و وظیفه بزرگی بر عهده این دروازه‌بان است که بتواند این کار را انجام دهد."

دیدگاه‌ها