کد خبر : 1965773 | 25 شهریور 1402 ساعت 03:45 | 20.5K بازدید | 7 دیدگاه

تهمت بزرگ: ولخرجی چلسی برای خرید بازیکنان ناشناس!

آسمیر بگوویچ، دروازه‌بان سابق چلسی، به شدت از عملکرد این باشگاه انتقاد کرد و مدعی شد که حتی نام بعضی از خریدهای آنها را نشنیده است.

تهمت بزرگ: ولخرجی چلسی برای خرید بازیکنان ناشناس!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی از زمان حضور تاد بولی و بهداد اقبالی در رأس این باشگاه هزینه‌های قابل توجهی برای جذب بازیکنان جوان و تقویت تیمش انجام داده است. 

بازیکنان بسیاری مانند رحیم استرلینگ، کالیدو کولیبالی، مارک کوکوریا، وسلی فوفانا، میخایلو مودریک، انزو فرناندز، کریستوفر انکونکو، اکسل دیساسی، مویزس کایسدو، رومئو لاویا و کول پالمر در همین بازه زمانی به این تیم اضافه شده‌اند. 

1915598

اما این وضعیت چندان مورد تایید بگوویچ که در بازه زمانی بین سال‌های 2015 تا 2017 در این تیم حضور داشت نیست. او در این باره به بای‌لاین گفت: «اگر شما 115 میلیون پوند برای کایسدو هزینه می‌کنید، پس باید 120 میلیون پوند برای دکلان رایس بپردازید؟ من رایس را نمی‌شناسم، اما حاضرم قسم بخورم که پیشنهاد چلسی را قبول می‌کرد.

من به شکلی جنون‌آمیز فوتبال را دنبال می‌کنم و حقیقت این است که نیمی از بازیکنانی که چلسی خریده را حتی نمی‌شناسم! تمامی این وضعیت برای من بسیار عجیب و غیرعادی است. تمامی این اظهارات درباره فاز ساختن تیم برای من نوعی توجیه است. به جای انجام چنین کارهایی باید به فکر انتقال بهترین بازیکنان به چلسی بود.»

دیدگاه‌ها