کد خبر : 1965783 | 25 شهریور 1402 ساعت 10:40 | 35K بازدید | 13 دیدگاه

به یاد سال‌های دور: اسطوره میلان به بوفون پنالتی زد!

آندری شوچنکو، ستاره سابق میلان، در دیداری دوستانه برابر جانلوییجی بوفون قرار گرفت و دروازه او را باز کرد.

به یاد سال‌های دور: اسطوره میلان به بوفون پنالتی زد!

به گزارش "ورزش سه"، شوچنکو و بوفون در سال‌های نه چندان دور رقیب جدی یکدیگر در دو تیم میلان و یوونتوس بودند و روزهای خوبی را در سری آ ایتالیا سپری کردند. 

این دو نفر که هر کدام به عنوان بازیکنان بزرگ تاریخ باشگاه‌هایشان شناخته می‌شوند جمعه شب در رویدادی خیریه که از سوی الکساندر چفرین، رییس یوفا، ترتیب داده شده بود شرکت کردند. 

چفرین این مراسم را برای کمک به مردم کشورش که به دلیل حادثه ناگوار جاری شدن سیل در اوایل ماه آگوست آسیب جدی دیده بودند راه‌اندازی کرد و این دو ستاره سابق سری آ از این فرصت برای رویارویی دوباره استفاده کردند. 

1925663

در این بازی فرصتی برای زدن ضربه پنالتی به دست آمد و ستاره اوکراینی پشت این ضربه ایستاد تا خاطرات روزهای خوبش را در میلان زنده کرده باشد. او توانست این ضربه را در نهایت خونسردی و به صورت چیپ وارد دروازه بوفون کند تا نشان دهد که هنوز هم از مهارت بالایی برخوردار است. 

شوچنکو در روزهای اوجش چند باری موفق به باز کردن دروازه بوفون شده بود اما مهم‌ترین گلش به او بیش از 20 سال پیش به ثمر رسید. او پنالتی‌ای را برابر یوونتوس گل کرد که باعث شد میلان برنده دیدار فینال لیگ قهرمانان 03-2002 شود.

دیدگاه‌ها