کد خبر : 1965813 | 25 شهریور 1402 ساعت 14:37 | 39.1K بازدید | 35 دیدگاه

شوخی کنایه‌آمیز کارلتو

آنچلوتی: وینیسیوس سه چهار ساعت گریه می‌کرد!

واکنش کارلو آنچلوتی به غیبت وینیسیوس در نامزدهای نهایی جایزه بهترین‌های فیفا در نوع خود جالب بود.

آنچلوتی: وینیسیوس سه چهار ساعت گریه می‌کرد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید به عنوان صدرنشین لالیگا و پس از دو هفته وقفه در بازی‌های باشگاهی فردا دومین دیدار متوالی خانگی خود را در برنابئو انجام خواهد داد و حریف نیز رئال سوسیداد است. بازی فصل گذشته دو تیم در برنابئو علی‌رغم موقعیت‌های فراوانی که رئال مادرید داشت، با تساوی بدون گل تمام شد. سوسیداد امسال در لیگ قهرمانان حاضر است و بدون شک بازی جذاب و پرتنشی را شاهد خواهیم بود.

1914825

کارلو آنچلوتی در نشست خبری این بازی گفت: «بازیکنان ملی‌پوش در فرم خوبی بازگشته‌اند و حتی با اشتیاق بیشتر از گذشته. بعضی از آنها گل زده‌اند و در مجموع همه بازی‌های خوبی انجام دادند. تیم را آماده این بازی می‌بینم و هرچند حریف دشواری پیش‌رو داریم ولی می‌رویم تا برنده شویم.»

1922489

درخشش فوق تصور بلینگام: «فکر می‌کنم بلینگام با کارهای مثبتی که در زمین انجام می‌دهد ارزیابی می‌شود و او تا به اینجا نیز خوب کار کرده است. شاید او قبل از پیوستن به رئال شهرت کنونی را نداشت، اما اکنون در لیگ و باشگاه مهمی بازی می‌کند و عملکرد بسیار خوبی هم دارد. من از درخشش و تعریف و تمجیدها از بلینگام تعجب نمی‌کنم. 

او بسیار متمرکز است و کسی نیست که در زمین عقلش را از دست بدهد و دست به کارهای غیرمنطقی بزند. با تماشای بازی‌های او در دورتموند، متوجه شدم که او چه بازیکن خطرناکی است و می‌تواند به عنوان یک مهاجم کاذب و پشت مهاجمان بدرخشد. او فیزیک بدنی عالی‌ای دارد. در این فصل چقدر گل خواهد زد؟ من نمی‌دانم چند گل می‌تواند بزند.»

1916985

وضعیت مصدومیت وینیسیوس: «او به خوبی در حال ریکاوری است. من روز دقیق بازگشت وینی را نمی‌دانم و نمی‌خواهیم او را مجبور کنیم زودتر برگردد. حجم تمرینات اختصاصی او در حال افزایش است. هفته آینده او بخشی از تمریناتش را با گروه انجام خواهد داد. وینی زودتر از 6 هفته‌ای که تصور می‌شد برمی‌گردد.»

قضیه رسوایی چهار بازیکن تیم جوانان: «در این مورد به بیانیه باشگاه اشاره می‌کنم و چیزی برای اضافه کردن ندارم.»

1892828

ارتباط با رائول: «رائول هر روز با ماست. ارتباط با او طبیعی است زیرا ما به بازیکنانی تیم دوم نیاز داریم.»

سبایوس و مندی: «سبایوس در ترکیب خواهد بود، اما مندی فعلا شرایط بازی ندارد.»

غیبت وینیسیوس در نامزدهای بهترین‌های فیفا: «اوه، وینی خیلی خیلی غمگین بود و سه چهار ساعت گریه می‌کرد (به شوخی).»

نقش مودریچ در رئال: «وقتی لوکا تمدید کرد، خوشحال بود ولی بعد نقش او در تیم تغییر کرد. مودریچ در بازی‌های پیش رو دوباره نقش اصلی را خواهد داشت. من در مورد این موضوع با او صحبت کرده‌ام و می‌دانم مجبور شده کمی تحمل کند. از زمانی که به جوانان اهمیت بیشتری داده‌ام، در تیم رقابت زیادی ایجاد شده است. من می‌دانم که بازیکنانی مثل مودریچ و کروس چه کمکی می‌توانند برای جوانان تیم باشند و امسال حتی با دقایق کمتر هم این کار را انجام خواهند داد.»

دیدگاه‌ها