کد خبر : 1965867 | 25 شهریور 1402 ساعت 19:13 | 7.1K بازدید | 3 دیدگاه

دو شب پیاپی، دو بازی سوپرجذاب

فرایبورگ 2-4 دورتموند: چه لیگ جذابی!

دورتموند در یک بازی خارج از خانه با اینکه نیمه اول را از حریف عقب افتاده بود در نهایت موفق شد حریف را 4-2 شکست بدهد.

فرایبورگ 2-4 دورتموند: چه لیگ جذابی!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند که فصل را خوب شروع نکرده و در سه هفته ابتدایی تنها پنج امتیاز به دست آورده بود امشب در خارج از خانه به مصاف فرایبورگ رفت.

نیمه اول با تک‌گل هوملس برای دورتموند و دبل هوفلر برای فرایبورگ با برتری 2-1 میزبان به پایان رسید. اما دورتموند در نیمه دوم توسط مالن، هوملس و رویس گلزنی کرد تا در نهایت با نتیجه 4-2 به پیروزی برسد.

دورتموند درحالیکه تنها 11 دقیقه از شروع بازی گذشته بود در خانه فرایبورگ به گل رسید. دورتموندی‌ها که صاحب کرنر شده بودند توپ را به گردش درآورند و یولیان برانت سانتری دقیق به مرکز محوطه جریمه حریف ارسال کرد تا متس هوملس، مدافع کهنه‌کار دورتموند، با ضربه سر توپ را به گوشه سمت راست دروازه فرایبورگ بفرستد.

1925847

بازی پر کشش و پربرخورد تا دقیقه پایانی نیمه اول ادامه داشت ولی هیچکدام از دو تیم نتوانستند به گل برسند. اما در وقت‌های تلف‌شده فرایبورگ کاری شبیه به معجزه کرد و در دقایق تلف‌شده درحالیکه دورتموندی‌ها یک چشم‌شان به داور بود تا سوت پایان را بزند دو بار دروازه دورتموند را باز کردند.

در دقیقه 45+3 وینچنزو گریفو توپ را در اختیار لوکاس هولر گذاشت تا او کار را به تساوی بکشاند. سه دقیقه بعد او موفق به دبل شد. این بار هم پاس گل توسط وینچنزو گریفو در اختیار او قرار داده شد. نیمه اول با برتری 2-1 فرایبورگ به پایان رسید.

1925844
1925845

در نیمه دوم و در دقیقه 60 دورتموند موفق شد دوباره به بازی برگردد. نیکلاس فولکروگ که امید اول گلزنی دورتموند به حساب می‌آید و امسال تابستان به این تیم پیوسته پاسی به مرکز محوطه جریمه فرایبورگ ارسال کرد تا دنیل مالن هلندی با پای راست دروازه حریف را باز کند و کار بار دیگر به تساوی کشیده شود.

1925842

در دقیقه 82 نیکلاس هوفلر که در این بازی برای فرایبورگ دبل کرده بود اخراج شد تا این تیم در خانه دقایق پایانی را 10 نفره دنبال کند.

برتری یک یار بیشتر در دقیقه 88 به سود دورتموند تمام شد و متس هوملس دومین گلش را زد تا مثل هوفلر در این بازی دبل کرده باشد. روی یک ضربه ایستگاهی توپ در نزدیکی دروازه فرایبورگ به هوملس رسید تا او با یک ضربه پای چپ دروازه فرایبورگ را باز کند و دورتموند را پیش بیندازد.

1925843

دورتموندی‌ها که حالا برتری کامل بر حریف داشتند دست بردار نبودند و در دقیقه 90+2 اختلاف را به دو گل افزایش دادند. ماریوس ولف توپ را در مرکز محوطه جریمه به مارکو رویس رساند تا او با پای راست مرکز دروازه فرایبورگ را هدف بگیرد.

جدال جذاب و پرگل دو تیم در نهایت با پیروزی 4-2 دورتموند به پایان رسید. دورتموند که در هفته‌های قبلی از سه بازی تنها موفق به کسب 3 امتیاز شده بود با این یپروزی 8 امتیازی شد و در رتبه هفتم جدول بوندس‌لیگا قرار گرفت.

دیدگاه‌ها