کد خبر : 1965906 | 25 شهریور 1402 ساعت 21:45 | 14.1K بازدید | 1 دیدگاه

سیمئونه: عصبانی نیستم، می‌دانم خیلی بد بودیم!

دیه‌گو سیمئونه بعد از شکست 3-0 مقابل والنسیا ادعا کرد که این بدترین عملکرد تیم تحت هدایتش تاکنون بوده است.

سیمئونه: عصبانی نیستم، می‌دانم خیلی بد بودیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم سیمئونه در یک نمایش ضعیف و غیرمنتظره، بدون ایجاد حتی یک موقعیت خطرناک برای گلزنی با نتیجه 3-0 در خانه والنسیا شکست خورد. دیه‌گو سیمئونه در پایان این بازی ناامید کننده در کنفرانس خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:


روز بدی برای اتلتیکو بود؟

"چیزی که همه دیدند، والنسیا بسیار برتر بود. ما نتوانستیم بازی مورد نظرمان را انجام دهیم. این احتمالا ضعیف‌ترین بازی درتیم تحت هدایت من بود. والنسیا می‌دانست چگونه اجازه ندهد جلو برویم، در ضدحمله هم به خوبی به ما آسیب زدند. به آنها تبریک می‌گویم، زیرا بازی خوبی انجام دادند.
از ضعف دفاعی عصبانی هستید؟
"من اصلا عصبانی نیستم، آرام هستم، بازیکنانی که دارم را می‌شناسم و می‌دانم که چه کیفیتی دارند. اما وقتی تیم بازی بدی انجام می‌دهد، باید بپذیرید، پذیرش بهترین راه برای رشد است. می‌دانیم که تیم بزرگی داریم."

1925953

بدترین چیز بازی امروز چه بود؟
"بدترین اتفاق امروز این بود که حریف بهتر از ما بود، به آنها تبریک می‌گویم و واقعا حرفی برای گفتن ندارم."

آیا والنسیا شما را شگفت زده کرده است؟
"هیچ چیز مرا شگفت زده نکرد، ما می‌دانستیم که آنها فضاها را اشغال می‌کنند، آنها به دنبال ایجاد فشار بر ما بودند، آنها بهتر می‌دویدند، دوئل‌های بیشتری را می‌بردند، مشتاق‌تر بودند و می‌توانستند در مناطق خطرناک پاسکاری موفقیت آمیز داشته باشند. فوتبال نیرومندی ارائه کردند و به همان شکلی که دیدید با شایستگی ما را بردند."

دیدگاه‌ها