کد خبر : 1965922 | 25 شهریور 1402 ساعت 23:17 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر همیشه اینطور است: با موقعیت کم، زیاد گل می‌زند

سیمون کیائر پس از شکست 5-1 در دربی دلا مادونینا مقابل اینتر، از هواداران میلان عذرخواهی کرد، اما تاکید کرد که تیمش رویکرد تاکتیکی خود را تغییر نخواهد داد.

اینتر همیشه اینطور است: با موقعیت کم، زیاد گل می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، روسونری از سال 2023 نشان داده است که در برابر رقیب همشهری خود مشکلات جدی دارد و در پنج تقابل متوالی در سری آ، سوپرکاپ ایتالیا و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر آنها شکست خوردند. در این پنج دیدار، آنها 12 گل دریافت کردند و فقط یک گل به ثمر رساندند، آن هم گل رافائل لئو، امروز عصر که نشان دهنده یک عملکرد فاجعه بار است.
کیائر در مورد بازی امروز به خبرنگاران گفت: "نتیجه‌ای مانند این در دربی واقعاً روی شانه‌های ما سنگینی می‌کند. من برای هواداران ناراحتم، اما اینتر در بسیاری از دقایق از ما باهوش‌تر بود. تا گل سوم در جریان بازی بودیم. اینتر آنقدرها هم موقعیت گلزنی ایجاد نکرد، اما دو گل به ثمر رساند. آنها اینگونه هستند. ما در یک مسیر طولانی هستیم و باید از فردا دوباره سر کارمان برگردیم."

1925996

علیرغم اینکه میلان به خوبی می‌دانست که اینتر در ضدحمله ویرانگر است چندین فرصت به این تیم داد، کیائر در این باره گفت: "ما می‌دانستیم که این سبک اینتر است، اما امیدوار بودیم که با شیوه بازی خود، بتوانیم با بازی به سبک میلان، آنها را مهار کنیم. هافبک‌هایشان خیلی دونده بودند و باید روی این کار کنیم. ما باید سبک خودمان را ادامه دهیم، حتی جلوی همین اینتر. این پروژه ادامه دارد و ما نباید تمام کارهای خوبی که تاکنون انجام شده را فراموش کنیم."
میلان تا قبل از این بازی امتیازات کامل از سه بازی اول را کسب کرده بود، اما بعد از این شکست آنها در رده سوم بعد از اینتر و یوونتوس قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها