کد خبر : 1965923 | 25 شهریور 1402 ساعت 23:22 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

عاقبت تحقیر در دربی: مدیران در رختکن میلان!

مدیران میلان پس از شکست سنگین در دربی دلامادونینا در رختکن تیم حضور یافتند.

عاقبت تحقیر در دربی: مدیران در رختکن میلان!

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته چهارم سری A امشب اینتر در ورزشگاه سن سیرو به مصاف میلان رفت و به برتری پرگل دست پیدا کرد.

در این بازی حساس برای اینتر هنریک مخیتاریان (2بار)، مارکوس تورام، هاکان چالهان اوغلو و داویده فراتزی گلزنی کردند. تنها گل میلان را هم رافائل لیائو به ثمر رساند.

این پیروزی موجب شد تا اینتر به یک آمار تاریخی دست پیدا کند. اینتر برای اولین بار در تاریخ خود 5 بازی متوالی میلان را در همه رقابت‌ها شکست داد.

شکست سنگین میلان مقابل رقیب دیرینه موجب شده تا مدیریت این باشگاه را با نگرانی‌های مواجه کند. میلان اکنون پس از 3 پیروزی به یک شکست غیرمنتظره رسیده است.

1926001

بر اساس گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، مدیران باشگاه میلان پس از این بازی در رختکن تیم حضور یافتند و استفانو پیولی و تمامی بازیکنان هم همزمان در رختکن حضور داشتند.

رسانه‌های ایتالیایی پس از حضور جورجیو فورلانی در رختکن اخبار بیشتری در این باره منتشر نکرده‌اند اما احتمالا حضور آن‌ها شاید برای اعلام حمایت و انگیزه دادن به بازیکنان و کادرفنی باشد.

این اولین شکست فصل میلان بوده و با توجه به خریدهایی که داشته‌اند و حضور بازیکنان جدید، نیاز به زمان بیشتری برای کسب هماهنگی دارند. به همین دلیل مدیران باشگاه نخواسته‌اند که شوک این شکست برای مدت زیادی در خاطر آن‌ها باقی بماند و چون بازی‌ حساسی با نیوکسل در لیگ قهرمانان اروپا در پیش دارند، این ملاقات را ضروری دیدند.

دیدگاه‌ها