کد خبر : 1965939 | 26 شهریور 1402 ساعت 00:13 | 17K بازدید | 7 دیدگاه

نویل به گلیزرها: طماع، بی‌انضباط و بلاتکلیف هستید

گری نویل پس از شکست 3-1 منچستریونایتد مقابل برایتون، خانواده گلیزر، مالکان باشگاه را هدف انتقادات شدیدی قرار داد.

نویل به گلیزرها: طماع، بی‌انضباط و بلاتکلیف هستید

به گزارش "ورزش سه"، نویل به صراحت اعلام کرد که معتقد است گلیزرها مقصر فجایعی هستند که در اولدترافورد به وجود می‌آیند. باشگاه سه بازی از چهار بازی اخیر خود را باخته است و نویل معتقد است که فرهنگ شکست از بالا به تیم تزریق می‌شود و گلیزرها به خاطر "طمع، بی انضباطی، بلاتکلیفی و عدم اطمینان" مقصر هستند. روند فروش باشگاه، که شامل یک گروه قطری و گروه دیگری با سرپرستی سر جیم رتکلیف می‌شود، همچنان ادامه دارد و پایانی برای آن مشخص نیست.
نویل در شکبه‌های اجتماعی نوشت: "من تازه از اولدترافورد برگشته‌ام و همیشه باید قبل از بازی خوشبین بود، اما نگران کننده‌ترین چیز این است که آنچه ما در نهایت تماشا کردیم تعجب آور نبود. عدم تلاش و علاقه گروهی از بازیکنان. این تیم از حریفانی شکست می‌خورد که خوب تمرین می‌کنند و برنامه دارند. به همین سادگی ...آه و بله، گلیزرها مسئول هستند. روش اداره یک کسب و کار این است که شما وقتی آن را میخرید، مسئولش هستید و باید مسئولیت نتایج بد و خوب را بر عهده بگیرید. آنها بهترین را در همه زمینه‌ها تصاحب کردند، اما 10 سال است که به متوسط بودن داخل و خارج زمین قانع شده‌اند.

1926051

آنها فرهنگ طمع، بی انضباطی و بلاتکلیفی را در باشگاه ایجاد کردند. بهتر است باشگاه را سریعا بفروشند و اجازه دهند حداقل موارد خارج از زمین به درستی اصلاح شود و فرهنگ باشگاه بازیابی شود. فوتبال بی ثبات است، بنابراین نتایج در زمین می‌تواند نامنظم و دوره‌ای باشد، اما اگر مسائل خارج از زمین از جمله هدایت مالکان و رهبری درست باشد، شانس بیشتری برای موفقیت وجود دارد."
به نظر می‌رسد یونایتد از فاجعه‌ای به فاجعه دیگر می‌رود و نتایج درون زمین از مشکلات خارج از زمین تاثیر می‌گیرند. جیدون سانچو و مربی اریک تن هاخ درگیر یک بحث علنی شده‌اند و وینگر تیم محروم شده است، همچنین آنتونی پس از اتهامات نگران کننده‌ای که علیه او مطرح شده است موقتا غایب خواهد بود.
یونایتد برای بازی روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ آماده به نظر نمی‌رسد.

دیدگاه‌ها