کد خبر : 1965944 | 26 شهریور 1402 ساعت 00:24 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ دکو به دو سوال حیاتی طرفداران بارسلونا

دکو، مدیر ورزشی جدید بارسلونا، در مورد تمدید قرارداد ژاوی هرناندز و زمان پیوستن ویتور روکه به این تیم صحبت کرد.

پاسخ دکو به دو سوال حیاتی طرفداران بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، از دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، در مورد تمدید قرارداد ژاوی هرناندز، امضای قرارداد با ویتور روکه و ژائو فلیکس سوال شد.

او درباره قرارداد ژاوی گفت: "این قرارداد در حال مذاکره است زیرا چیزی که می‌خواهیم این است که ژاوی برای مدت طولانی بماند و او هم همینطور می‌خواهد. بیشتر جزئیات خصوصی هستند و به زودی خواهید فهمید."

1926065

مدیر بارسا در مورد احتمال جذب ویتور روکه در ژانویه توضیح داد: "ویتور بازیکنی است که وقتی او را به خدمت گرفتیم، از قبل می‌دانستیم که می‌تواند از ژانویه به باشگاه بیاید. او بازیکنی است که با آن روی آینده خیلی شرط بندی می‌کنیم. می‌خواهیم هر چه زودتر به تیم برسد. ژاوی همیشه خوشبین است، ما هم می‌خواهیم مثل او خوش بین باشیم اما این موضوعی است که روی آن کار می‌کنیم و خواهیم دید چه می‌شود. این به برخی چیزها بستگی دارد، مانند مسائل فرپلی مالی لالیگا که باشگاه باید آن را رعایت کند. اگر آن را رعایت کنیم و با خیال آسوده از آوردن ویتور در ژانویه نزدیک شویم، حتما او را خواهیم آورد."

او همچنین درمورد ژوائو فلیکس گفت: "ژوائو فلیکس بازیکنی است که هنوز جوان است، می‌دانیم که او چه ارزشی دارد، همه بیشتر از ارزش او صحبت می‌کنند تا کیفیت او. از حضور او در اینجا خوشحالیم، می‌دانیم که این یک انتقال قرضی است، بنابراین امیدواریم از حضور او لذت ببریم، او به تیم کمک می‌کند، که این مهمترین چیز است."

دیدگاه‌ها