کد خبر : 1965960 | 26 شهریور 1402 ساعت 01:13 | 71.5K بازدید | 20 دیدگاه

هر جا گل باشد لواندوفسکی هم آنجاست

بلینگام نه، ستاره بارسا موثرترین بازیکن لالیگا!

لواندوفسکی به درخشش خود در این فصل ادامه داد و امشب مقابل بتیس یک گل زد و دو پاس گل داد.

بلینگام نه، ستاره بارسا موثرترین بازیکن لالیگا!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بعد از تعطیلات اخیر به خاطر فیفادی، بازگشت قدرتمندانه‌ای به لالیگا داشت و موفق شد در یکی از بازی‌های هفته پنجم میزبانش رئال بتیس را با نتیجه 5-۰ شکست دهد؛ روبرت لواندوفسکی با یک گل و دو پاس گل ستاره اول آبی اناری‌ها در این دیدار بود.

گلزن 35 ساله آبی اناری‌ها که از او به عنوان هدف جدید باشگاه‌های عربستانی یاد می‌شود طی هفته‌های اخیر بسیار موفق عمل کرده است. بارسا با گل‌های او مقابل ویارئال و اوساسونا به پیروزی رسیده و لهستان نیز با دبل او از سد جزایر فارو گذشته بود.

1926108

لواندوفسکی بعد از شکست 2-0 مقابل آلبانی و گره خوردن کار صعود تیم ملی کشورش به یورو 2024 به اسپانیا برگشت و توانست یک بار دیگر به ستاره اول تیم ژاوی هرناندز تبدیل شود.

او بعد از گل دقیقه 25 ژوائو فلیکس به رئال بتیس گل دوم بارسا را در دقیقه 32 وارد دروازه حریف کرد و در نیمه دوم نیز دو پاس گل به رافینیا و ژوائو کانسلو داد تا تیمش گل‌های چهارم و پنجم را زده و 5-0 از سد میزبان بگذرد.

1926107

لواندوفسکی در این فصل از لالیگا در 4 بازی 3 گل زده و 3 پاس داده تا روی 6 گل تیمش نقش مستقیم ایفا کند. او با این آمار بالاتر از جود بلینگام که 5 گل زده و تنها یک پاس گل داده موثرترین بازیکن لالیگا به شمار می‌رود چرا که هم در زمینه گلزنی و هم گلسازی موفق عمل کرده است.

دیدگاه‌ها