کد خبر : 1965968 | 26 شهریور 1402 ساعت 01:32 | 48.2K بازدید | 15 دیدگاه

انگیزه بالای فلیکس بعد از اولین گل:

می‌خواهم در بارسا به بهترین سطحم برگردم

ژوائو فلیکس از اینکه بعد از مدت‌ها توانست در لالیگا فیکس بازی کرده و گل بزند ابراز خوشحالی کرد.

می‌خواهم در بارسا به بهترین سطحم برگردم

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس که در روز پایانی نقل و انتقالات به بارسلونا پیوست در دومین بازی در ترکیب فیکس این تیم قرار گرفت و نقش زیادی در پیروزی 5-0 شاگردان ژاوی هرناندز داشت. او گل اول آبی اناری‌ها را در دقیقه 25 به ثمر رساند.

ستاره پرتغالی بارسلونا روی ارسال اوریل رومئو از سمت راست توپ را به خوبی کنترل کرد و بعد از دریبل دروازه‌بان اولین گل خود را برای تیمش جدیدش به ثمر رساند. فلیکس در پایان بازی از اینکه بعد از مدت‌ها توانست فیکس بازی کند ابراز خوشحالی کرد.

1926119

او گفت: "خیلی خوشحالم که دوباره به عنوان بازیکن فیکس بازی کردم. مدت‌ها بود که این کار را انجام نداده بودم. احساس بسیار خوبی دارم چون این جا خیلی راحتم و می‌توانم به پیشرفتم ادامه دهم. در چنین شرایطی سخت کار می‌کنم تا دوباره به بهترین سطحم برسم."

ستاره پرتغالی بارسلونا در مورد پیروزی پرگل تیمش گفت: "وقتی ساختار خوبی دارید و توپ را به خوبی در زمین به گردش در می‌آورید، فضاهای زیادی به وجود می‌آید و می‌توانید گل‌های زیادی به ثمر برسانید."

1926120

فلیکس در مورد نقش امشبش کنار روبرت لواندوفسکی گفت: "سعی کردم نزدیک به لواندوفسکی بازی کنم تا در حمله دست تنها نباشد. مهاجم تیم نباید تنها باشد و با او در ابتدای بازی در این مورد صحبت کرده بودیم."

او با ابراز رضایت از تغییر باشگاه و حضور در بارسلونا گفت: "این تغییری است که من، خانواده و دوستانم از آن راضی هستیم چرا که از بودن در بارسلونا بسیار خوشحال هستم. من و کانسلو باهم به بارسلونا پیوستیم و این جا هستیم تا به باشگاه کمک کنیم و تا انتها به این کار ادامه خواهیم داد."

1926121

دیدگاه‌ها