کد خبر : 1965977 | 26 شهریور 1402 ساعت 08:02 | 43.4K بازدید | 3 دیدگاه

سرخیو ریکو: می خواهم پیش از پایان فصل برگردم

او مرگ را شکست داد و مشتاق بازگشت است!

سرخیو ریکو، دروازه بان پاری‌سن‌‎ژرمن، بعد از نجات از حادثه ای که در ماه می به کما رفتنش انجامید مشتاق بازگشت به میادین است.

او مرگ را شکست داد و مشتاق بازگشت است!

به گزارش "ورزش سه"، این دروازه بان اسپانیایی حین اسب سواری در روز هفتم خرداد ماه دچار حادثه شده و به دلیل ضربه شدیدی که به سرش وارد شد به کما رفت. او حدود سه ماه بعد و در روز 27 مرداد سرانجام از بیمارستان مرخص شد و اینک مشتاق بازگشت به میادین است.

سرخیو ریکو هفته آینده برای بررسی روند بهبودش تحت آزمایش قرار خواهد گرفت و امید زیادی دارد تا پیش از پایان فصل جاری به ترکیب پاری‌سن‌ژرمن برگردد.

او در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پاری‌سن‎ژرمن گفت: " 22 سپتامبر (31 شهریور) آزمایش جدیدی انجام خواهم داد تا مشخص شود که روند بهبودم سرعت مناسبی دارد یا خیر. امیدوارم که پزشکان از این آزمایش نتایج خوبی بگیرند."

1926140

سرخیو ریکو  ابراز امیدواری کرد که هر چه سریع تر مجوز تمرین کردن را به دست آورد: "امیدوارم نتیجه آزمایش به گونه ای باشد که اجازه تمرین کردن و بازگشت سریع به تیم را پیدا کنم. بازگشت به پاری‌سن‌ژرمن و بودن کنار اعضای تیم پیش از پایان فصل هدفی است که در حال حاضر دنبال می‌کنم."

با توجه به اینکه مصدومیت ریکو از ناحیه سر بوده و به آسیب جدی روی سلامتی‌اش منجر شده است پزشکان با جدیت و وسواس بیشتری وضعیتش را زیر نظر گرفته اند و قصد ندارند تا پیش از اطمینان کامل از بهبودی این بازیکن به او اجازه بازگشت به تمرینات را بدهند.

دیدگاه‌ها