کد خبر : 1966012 | 26 شهریور 1402 ساعت 12:15 | 162.3K بازدید | 84 دیدگاه

خیانت سیتی به کاپیتان: دیگر تو را نمی‌خواهیم!

احتمال دارد باشگاه منچسترسیتی قرارداد کوین دی بروینه، کاپیتان این تیم، را تمدید نکند.

خیانت سیتی به کاپیتان: دیگر تو را نمی‌خواهیم!

به گزارش "ورزش سه"، دی بروینه در دیدار برابر برنلی دچار مصدومیت شد و خیلی زود زمین بازی را ترک کرد تا منچسترسیتی و پپ گواردیولا با کابوس بزرگی مواجه شده باشند. 

این بازیکن به شدت از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و کار به جایی رسید که مجبور شد پایش را به تیغ جراحان بسپارد و تا پایان سال جاری میلادی قادر به همراهی سیتی و بازگشت به میادین نخواهد بود. 

قرارداد فعلی این ستاره بلژیکی با سیتی در تابستان 2025 به پایان خواهد رسید اما پیش از این شایعات بسیاری مبنی بر تصمیم مدیران این باشگاه برای تمدید این قرارداد به گوش می‌رسید که حالا ظاهرا تغییر کرده است. 

1911374

دیلی استار خبر داده که این باشگاه قصد دارد تا پایان طی شدن روند درمان او و بازگشتش به میادین صبر کند تا مشخص شود که آیا این اتفاق تاثیر قابل توجهی روی عملکرد او در زمین گذاشته یا هنوز هم می‌تواند در حد و اندازه یک ستاره ظاهر شود. 

به این ترتیب، اگر این مصدومیت تاثیر خاص و واضحی روی درخشش دی بروینه در زمین گذاشته باشد، این احتمال وجود دارد که سیتی تصمیمش را برای امضای قرارداد جدید با او تغییر دهد و کار این بازیکن در ورزشگاه اتحاد در تابستان 2025 یا شاید حتی زودتر به پایان برسد اما هنوز هیچ چیز در این زمینه قطعی نیست.

دیدگاه‌ها