کد خبر : 1966061 | 26 شهریور 1402 ساعت 16:20 | 68K بازدید | 54 دیدگاه

عاشق رئالم ولی....

ای کاش زودتر از رئال رفته بودم

ایسکو معتقد است یکی دو سال آخر حضورش در رئال مادرید به سودش نبود و بهتر بود زودتر از این تیم جدا می شد.

ای کاش زودتر از رئال رفته بودم

به گزارش "ورزش سه"، ایسکو نتوانست دیشب در ورزشگاه مونتجوئیک بهترین بازیکن زمین شود و با بتیس شکست 5-0 برابر بارسا را تجربه کرد. او در چهار بازی قبلی بتیس برترین مرد زمین شده بود. 

ایسکو تابستان امسال و پس از 6 ماه دوری از فوتبال با بتیس قرارداد بست و به نظر انتخاب درستی هم داشته است. او پس از 9 سال بازی برای رئال در تابستان گذشته به سویا پیوست ولی خیلی زود قراردادش را فسخ کرد.

1926274

ایسکو در مصاحبه جدید خود گفت: «من به دنبال لذت بردن دوباره از فوتبال بودم. در سال های اخیر دوران سختی را پشت سر گذاشته بودم، اما هرگز تسلیم نشدم. پس از چند سال سخت، از نظر جسمی و روحی بسیار کار کردم تا قوی برگردم و آماده باشم. فقط باید آن را در زمین نشان بدهم و این کاری است که اکنون انجام می دهم.»

1902160

نزدیک به یک دهه حضور در رئال: «احساس نمی‌کنم در سال‌های اخیر با من ناعادلانه رفتار شده، اگرچه فکر می‌کنم می‌توانستم بیشتر بازی کنم. فوتبال پیچیده است و باید بدانید که چگونه با هر موقعیتی سازگار شوید. من بر روی کاری که می توانم انجام دهم تمرکز می کنم. دوست دارم در برنابئو از من استقبال خوبی بشود چون رئال مهمترین تیم دوران ورزشی من است و همیشه دوستش دارم. من همواره سعی کردم بهترین بازی ها را برای رئال را انجام دهم، هرچند شاید به دلیل شرایطم در چند سال گذشته، باید زودتر از رئال می رفتم. اما در هر صورت شما از همه چیز درس می گیرید.»

1796279

ایسکو در مورد شانس های قهرمانی لیگ گفت: «رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید نامزدهای اصلی قهرمانی لالیگا هستند. رئال مادرید با قدرت شروع کرده، اما لیگ اسپانیا طولانی است و برای پیش‌بینی هنوز خیلی زود است. بتیس نمی تواند قهرمان لالیگا شود، پس امیدوارم  رئال آن را ببرد.»

دیدگاه‌ها