کد خبر : 1966073 | 26 شهریور 1402 ساعت 17:24 | 9.9K بازدید | 2 دیدگاه

دفاع جوکوویچ از آلکاراس: به او سخت نگیرید!

نواک جوکوویچ از تصمیم كارلوس آلکاراس برای شرکت نکردن در مسابقات ديويس کاپ حمایت کرده و گفته است که تصمیم او را کاملا درک می‌کند.

دفاع جوکوویچ از آلکاراس: به او سخت نگیرید!

به گزارش “ورزش سه”، نواک جوکوویچ در اسپانیا و برای شرکت در مرحله گروهی دیویس کاپ تنها پنج روز بعد از قهرمانی شماره ۲۴ در یو اس اوپن، با تیم ملی صربستان تمرین می‌کند. او یک مسابقه انفرادی را مقابل الخاندرو داویدوویچ فوکینای اسپانیایی پیروز شده است و به تیم صربستان کمک کرد تا از گروه خودش صعود کند. قرار بود آلکاراس هم در این مسابقات به میدان برود و چشم‌انداز رویارویی دوباره آلکاراس و جوکوویچ برای هواداران تنیس بسیار هیجان‌انگیز بود. اما آلکاراس بعد از حذف ناباورانه مقابل دانیل مدودف در نیمه نهایی یو اس اوپن که باعث شد فینال ویمبلدون با جوکوویچ مجدد تکرار نشود، از دیویس کاپ هم انصراف داد تا بار دیگر علاقه‌مندان به تنیس را در حسرت دیدار دیگری با جوکوویچ بگذارد. بسیاری این کار او را فرار از جوکوویچ توصیف کرده و از او انتقاد کرده‌اند. اما خود جوکوویچ نظر دیگری دارد: ”ما نمی‌توانیم به کارلوس انتقاد کنیم. من خودم مدت بسیار طولانی در مسابقات دیویس کاپ شرکت نکردم. باید بازیکنان را درک کنیم. فصل طولانی است و این بازیکنان با مصدومیت مواجه می‌شوند.

1926291

همچنین زندگی شخصی هم هست که هر فردی می‌خواهد برای آن وقت بگذارد. ما باید از آلکاراس و همه بازیکنان جوان حمایت کنیم. او تازه ۲۰ سال دارد و به قدر کافی وقت دارد تا نماینده کشورش باشد.”

آلکاراس در هر صورت پیش‌تر گفته بود که برایش این از هر چیز بیشتر اولویت دارد که فصل را به عنوان رنک یک بخش مردان به پایان برساند و در حال حاضر در این رقابت جوکوویچ ۷۷۰ امتیاز بیشتر از آلکاراس دارد و احتمالا آلكاراس به همين دليل شرکت در تورنمنت‌هایی که برایش امتیاز آور خواهند بود را به بقیه رویدادهای دنیای تنیس اولويت خواهد داد.

دیدگاه‌ها