کد خبر : 1966086 | 26 شهریور 1402 ساعت 17:54 | 30K بازدید | 15 دیدگاه

لاشا تالاخادزه یک طلای بی‌دردسر دیگر کسب کرد

فاصله زیاد فوق سنگین‌های ایران از مدال جهانی

وزنه‌برداران فوق‌سنگین ایران در حرکت یک‌ضرب قهرمانی جهان ۲۰۲۳ به مدال نرسیدند.

فاصله زیاد فوق سنگین‌های ایران از مدال جهانی

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین روز مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان در ریاض عربستان، رقابت در دسته فوق سنگین با حضور دو نماینده ایران یعنی علی داوودی و آیت شریفی پیگیری می‌شود.

در حرکت یک‌ضرب علی داودی کار خود را خوب شروع نکرد و در حرکت اول وزنه ۱۹۵ کیلوگرم را انداخت. داودی در حرکت دوم، وزنه ۱۹۵ کیلوگرم را بالای سر برد و سه چراغ سفید دریافت کرد. داودی در حرکت سوم و پایانی وزنه ۲۰۳ کیلوگرم را بالای سر برد و در جایگاه چهارم ایستاد. 

آیت شریفی در اولین حرکت وزنه ۱۹۲ کیلوگرم را مهار کرد. شریفی در حرکت دوم وزنه ۱۹۹ کیلوگرم را انداخت و نتوانست بالای سر ببرد و هشتم شد. 

نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی برای حرکت سوم شریفی وزنه ۲۰۲ کیلوگرم را انتخاب کرد و نماینده ایران باز هم خوب کار نکرد و این وزنه را هم انداخت. او با یک نمایش ناموفق کار خود را با رکورد ۱۹۲ کیلوگرم در یک ضرب به پایان رساند.

لاشا تالاخادزه، وزنه‌بردار مطرح گرجستان، با رکورد ۲۲۰ کیلوگرم طبق انتظار طلا گرفت. گور میناسیان از ارمنستان به دنبال گرفتن مدال طلای یک‌ضرب و رقابت با غول گرجی بود، اما موفق نشد وزنه ۲۲۰ کیلوگرم را مهار کند و با رکورد ۲۱۳ کیلوگرم به مدال نقره رسید. لالایان از ارمنستان با رکورد ۲۱۲ کیلوگرم مدال برنز گرفت.

دیدگاه‌ها