کد خبر : 1966090 | 26 شهریور 1402 ساعت 18:18 | 42.7K بازدید | 48 دیدگاه

ناکامی در تکرار پیروزی تاریخی؛

برزیل 4- ایران 2، قهرمانی پرید

فوتسالیست‌های ایران در کسب پیروزی مقابل برزیل ناکام ماندند و به قهرمانی در زمین سلسائو نرسیدند.

برزیل 4- ایران 2، قهرمانی پرید

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان وحید شمسایی از ساعت 16:30 امروز (به وقت ایران) در سالن سوروکابا سائوپائولو در مسابقه فینال تورنمت 6 جانبه برزیل به مصاف تیم میزبان رفتند و در یک جدال سخت در حضور تماشاگران حریف به میدان رفتند که در کسب پیروزی ناموفق بودند.

فوتسالیست‌های ایران که در گروه B تورنمنت 6 جانبه برزیل به دو پیروزی پیاپی مقابل تیم‌های ملی پاراگوئه و کلمبیا رسیده و پس از آن هم ژاپن را از پیش رو برداشته بودند، امروز به مصاف تیم میزبان رفتند و در یک رقابت نزدیک نتیجه را واگذار کردند.

ویدئو: 310871

تیم ملی فوتسال ایران که بازی را با ترکیب پنج نفره محمدباقر محمدی، محمدحسین درخشانی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، مهدی کریمی و حسین طیبی آغاز کرده بود، خیلی زود گل اول بازی را دریافت کرد و نتوانست دروازه خود را مثل دو دیدار گذشته بسته نگه دارد.

1926321

در شرایطی که سه دقیقه و 13 ثانیه از شروع مسابقه فینال این تورنمنت سپری شده بود، تیم ملی برزیل موفق شد روی پاس رو به جلوی دیگو زوفو برای پیتو و عبور ستاره 10 سلسائو از محمدحسین درخشانی و شوت زمینی این بازیکن که از کنار پای محمدی رد شد، به گل اول این بازی دست پیدا کند.

ویدئو: 310865

فوتسالیست‌های ایران که نخستین پیروزی تاریخ خود مقابل برزیل را در بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2016 به دست آورده و امروز هم به دنبال تکرار این مهم در زمین سلسائو بودند، توانستند در دقیقه 9 با توپ‌گیری عالی مهدی کریمی از پیتو در میانه زمین و در ادامه حمل توپ سالار آقاپور و پاس در عرض این بازیکن توسط سعید احمدعباسی به گل تساوی برسند.

ویدئو: 310863

برزیل که می‌خواست با برتری به رختکن برود، در فاصله 20 ثانیه مانده به پایان نیمه اول با تدارک یک حمله سریع از سمت چپ و پاس در عرض دیگو زوفو و ضربه تمام کننده پیتو گل دوم را هم با نقش این دو ستاره‌اش به ثمر رساند تا تیم ملی فوتسال ایران با شکست دو بر یک به استقبال نیمه دوم برود.

ویدئو: 310867

در دقیقه 25 باز هم پیتو خوش درخشید ولی این بار در نقش سازنده گل ظاهر شد که پاس رو به جلوی او را رافا سانتوس با یک چرخش و شوت زمینی تماشایی که واکنش ناقص محمدی را به همراه داشت، تبدیل به گل سوم کرد.

ویدئو: 310868

فوتسالیست‌های ایران که نمایش پایاپای مقابل برزیل ارائه کرده بودند و فقط در ایجاد حمله کم‌خطر ظاهر شدند، در دقیقه 32 با فشار روی بازیکنان سلسائو در زمین خودشان و استفاده از اشتباه گلر این تیم و در ادامه پاس عجیب پیتو، گل دوم را توسط مجتبی پارساپور به ثمر رساندند و اختلاف  را دوباره به یک گل کاهش دادند.

ویدئو: 310869

اما فقط یک دقیقه پس از این اتفاق برزیل دوباره صاحب موقعیت شد و این بار با توپ‌گیری در میانه زمین از مهدی کریمی و ایجاد ضدحمله و پاس پیتو و ضربه تمام کننده ماتئوس گل چهارم را به ثمر رساند.

ویدئو: 310870

در نهایت تلاش شاگردان وحید شمسایی با وجود پاور پلی کردن بی‌نتیجه ماند و درخشش گلر برزیل اجازه نداد ستاره‌های ایران از جمله حسین طیبی گلزنی کنند تا این مسابقه با پیروزی 4 بر 2 سلسائو و قهرمانی این تیم در یک تورنمنت جذاب پایان پیدا کند.

دیدگاه‌ها