کد خبر : 1966099 | 26 شهریور 1402 ساعت 18:51 | 14.7K بازدید | 16 دیدگاه

اوون هارگریوز:

بایرن بهتر از یونایتد است، اما هر دو صعود می‌کنند

اوون هارگريوز، هافبك سابق تيم‌هاى منچستر يونايتد و بايرن مونيخ، به خبرنگاران گفته است كه در حال حاضر بايرن تيم قوی‌تری از منچستریونایتد دارد.

بایرن بهتر از یونایتد است، اما هر دو صعود می‌کنند

به گزارش “ورزش سه”، دو تیم بایرن مونیخ و منچستر یونایتد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید با یکدیگر رو به رو شوند. این دو تیم در شرایط کاملا متفاوتی به مصاف هم خواهند رفت. منچستر با افت فرم محسوسی مواجه است و حواشی زیادی پیرامون بازیکنان و سرمربی‌اش وجود دارد. آنها در رده سیزدهم جدول لیگ برتر قرار دارند و از پنج بازی سه شکست و دو پیروزی کسب کرده‌اند. از آن سو، بایرن به نظر می‌رسد یک فصل مقتدرانه دیگر را در بوندسلیگا آغاز کرده است. آنها هم‌امتیاز با تیم صدرنشین لورکوزن، با سه پیروزی و یک تساوی در رده دوم بوندسلیگا قرار دارند. این اختلاف فرم به چشم هارگریوز، بازیکن سابق این دو تیم، هم آمده است: ”فکر می‌کنم هر کسی می‌داند که شرایط بایرن این روزها بهتر از منچستر است. اما در نهایت هر دو تیم مدعیان اصلی صعود از گروه‌هایشان هستند و من انتظار دارم هر دو صعود کنند. 

1926341

البته که شانس بایرن به خصوص با وجود هری کین بیشتر است، اما منچستر هم تهدیدی جدی است. مارکوس رشفورد بسیار خوب بازی می‌کند و برونو هم کمی عقب‌تر پاس‌های خوبی فراهم می‌کند. پس منچستر هم شانس خواهد داشت.
اما من در شرایط نرمال، قطعا انتظار خواهم داشت که بایرن در خانه پیروز شود.“

این بازیکن ۲۷ بازی برای یونایتد و ۱۴۵ بازی برای بایرن در طول دوران حرفه‌ای‌اش انجام داد.

دیدگاه‌ها