کد خبر : 1966108 | 26 شهریور 1402 ساعت 19:23 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

بلاتکلیفی ادامه‌دار قهرمان ایران؛

جایگزین اردلان به اهواز رفت!

فاطمه شریف به عنوان سرمربی جدید حفاری اهواز انتخاب شد.

جایگزین اردلان به اهواز رفت!

به گزارش "ورزش سه"، سوپرلیگ فوتسال زنان از نیمه دوم مهر ماه آغاز خواهد شد و در این میان، به مرور وضعیت بازیکنان و کادرفنی تیم‌ها درحال مشخص شدن است. در این میان نکته بسیار عجیب مربوط به تیم پیکان است که علی‌رغم قهرمانی در دو دوره اخیر لیگ برتر و سوپرلیگ زنان، در بلاتکلیفی مطلق به سر می‌برد.

این در حالی است که در روزهای اخیر و بعد از جدایی قطعی نیلوفر اردلان از پیکان و پیوستنش به تیم فوتبال زنان سپاهان، از نام فاطمه شریف به عنوان جایگزین احتمالی اردلان نام برده می‌شد اما حالا خبرها حاکی از عقد قرارداد یک‌ساله حفاری اهواز با فاطمه شریف است.

شریف که در دو سال گذشته دو عنوان نایب قهرمانی را با نصر فردیس کسب کرده است؛ بعد از عدم توافق با مجید رمضانی مدیرعامل تیم نصر و وصول نشدن مطالباتش، تصمیم به جدایی از نصر گرفت و در مذاکره با پیکان هم توافقی میان او و خودروسازان حاصل نشد.

در نهایت فاطمه شریف با عقد قراردادی یک‌ساله جایگزین فروزان سلیمانی، که در سال گذشته به طور همزمان هدایت حفاری و تیم ملی را به عهده داشت، شد. گفته می‌شود که علت عدم توافق مسئولین حفاری با فروزان سلیمانی، مصوبه فدراسیون مبنی بر ممنوعیت فعالیت مربیان تیم ملی در باشگاه‌هاست و سلیمانی باید بین تیم ملی و باشگاه حفاری، یک گزینه را انتخاب می‌کرده است.

دیدگاه‌ها