کد خبر : 1966129 | 26 شهریور 1402 ساعت 20:44 | 19.9K بازدید | 8 دیدگاه

بازگشت گیگزی: کلاس 92 رفیقشان را فراموش نکرده‌اند!

رایان گیگز بعد از جنجال‌های ناشی از اتهام خشونت خانگی در آستانه بازگشت به دنیای فوتبال است و به زودی مربی‌گری تیمی را به عهده می‌گیرد که مالکیتش در اختیار همبازی‌های سابق او در یونایتد است.

بازگشت گیگزی: کلاس 92 رفیقشان را فراموش نکرده‌اند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم سالفورد که در لیگ دوی انگلیس حضور دارد توسط گروهی از بازیکنان سابق منچستریونایتد که با لقب کلاس 92 شناخته می‌شوند خریداری شده است. این تیم آماده است تا رایان گیگز، ستاره سابق یونایتد، را به عنوان سرمربی خود معرفی کند.

رایان گیگز در ژوئن 2022 از سرمربی‌گری تیم ملی کشورش ولز استعفا داد، چرا که به خشونت خانگی علیه نامزدش متهم شده بود. در تابستان همان سال بعد از چهار هفته دادگاه، هیئت منصفه حکم خود را اعلام کرد.

1926402

در این حکم اتهام خشونت خانگی علیه رایان گیگز منتفی اعلام شد و در نتیجه پرونده او به دادگاه دوم ارجاع داده نشد. گیگز از ابتدا اتهامات را نپذیرفته و خود را بی‌گناه می‌دانست. در نهایت قاضی پرونده با توجه به رای هیات منصفه رایان گیگز را از اتهامات تبرئه کرد.

1926404

روزنامه سان امروز در گزارشی اعلام کرد رایان گیگز در آستانه بازگشت به دنیای مربی‌گری است. او قرار است جانشین نیل وود روی نیمکت تیم سالفورد شود. تیمی که گیگز به همراه هم‌تیمی‌هایش که لقب کلاس 92 را یدک می‌کشند مالکیت آن را به عهده دارد. مالکیت سالفورد مشترکا در اختیار رایان گیگز، گری نویل، فیل نویل، پل اسکولز، نیکی بات و دیوید بکام است.

دیدگاه‌ها