کد خبر : 1966149 | 26 شهریور 1402 ساعت 21:30 | 23.9K بازدید | 1 دیدگاه

نفت مسجدسلیمان ۱-۲ آریو اسلامشهر

لیگ یک| کاپیتان سابق استقلال مدعی جدید لیگ یک

شاگردان جواد زرینچه موفق شدند یک برد مهم را در نفت مسجدسلیمان به دست بیاورند.

لیگ یک| کاپیتان سابق استقلال مدعی جدید لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان جواد زرینچه با کسب دومین برد فصل بدل به یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ شدند، آن‌ها در هفته نخست موفق شده بودند تا مس شهر بابک را ببرند و در هفته دوم مقابل شهر راز به تساوی رسیدند. در آن سوی میدان شاگردان ابراهیم اشکش در حالی به این دیدار پا گذاشتند که تنها روی نیمکت خود سه بازیکن و یک گلر داشتند.

در دقیقه ۲۰ سانتر بیرانوند از سمت راست را محمد بختیاری با یک ضربه سر دقیق وارد دروازه مالکی گلر نفتی‌ها کرد. در ادامه نیمه نخست حملات شاگردان اشکش روی ضربات آزاد و اوت‌های بلند راه به جایی نبرد و دیدار با همان نتیجه ادامه یافت.

ویدئو: 310889

در نیمه دوم نیز نفتی‌ها حملات خود را ادامه دادند و شوت تمیمی هافبک نفت در آغوش صمدی قرار گرفت. در دقیقه ۵۷ سانتر خدری از سمت چپ با ضربه سر امین کعبی همراه شد و سپس علی جراح در یک قدمی دروازه با ضربه دروازه را باز کرد.

پس از این گل نفتی‌ها به حمله ادامه دادند و در دقیقه حرکت محمد بختیاری از میانه زمین توپ را به سهیل میرزازاده رساند و سانتر او از سمت راست را علیرضا رحمتی با یک ضربه سر دقیق به گل دوم تیم آریو تبدیل کرد. در ادامه تلاش نفتی‌ها برای بازگشت به مسابقه نتیجه نداد تا شاگردان جواد زرینچه به هفتمین امتیاز خود برسند و در رده چهارم قرار بگیرند.

1926533

دیدگاه‌ها