کد خبر : 1966151 | 26 شهریور 1402 ساعت 22:47 | 76.9K بازدید | 2 دیدگاه

خانه مجلل از دست می‌رود!

یک فاجعه دیگر برای روبیالس

دردسرهای رئیس سابق فوتبال اسپانیا ادامه دارد و او به خاطر خرج پرونده‌های قضایی‌اش ناچار است خانه لوکسش در مادرید را بفروشد.

یک فاجعه دیگر برای روبیالس

به گزارش "ورزش سه"، دردسرها یکی پس از دیگری بر سر لوئیس روبیالس سرازیر می‌شوند. او به دلیل هزینه‌های پرونده قضایی که جنی هرموسو به دلیل رفتار نامناسب او در جشن قهرمانی تیم ملی زنان اسپانیا در جام جهانی علیهش تشکیل داد و همچنین افزایش نفقه فرزندان به همسر سابقش ناچار شد تا خانه‌اش که حدودا 1،5 میلیون دلار قیمت‌گذاری شده است را برای فروش بگذارد. 

1926470

او در سال 2013 از همسرش جدا شده است و اکنون مقرر شد که او باید برای حمایت مالی از هر یک از سه دخترش ماهانه 800 یورو به همسرش پرداخت کند. یک هزینه سنگین دیگر در کنار هزینه‌های پرونده جدید قضایی  و وکیل که او باید برایش هزینه کند. بنابراین او عمارت لوکسش در محله سطح بالای روزالس را برای فروش گذاشته است. به گزارش مارکا او این ملک را ۱/۳ میلیون یورو خریده، کاملا بازسازی کرده و حالا می‌تواند آن را به مبلغ ۱/۵ میلیون یورو به فروش برساند که البته با توجه به هزینه‌هایش، برایش سود نخواهد بود. این عمارت شامل یک باغ، دو استخر، 4 اتاق که دو تا از آنها مستر هستند، اتاق نشیمن با لانژ ماساژ و موقعیتی عالی برای دسترسی به میدان اصلی مادرید در مرکز شهر است.

1926469

روبیالس اتهامات علیه خود را رد کرده است و "فمنیسم کاذب" را عامل "قتل اجتماعی" خودش می‌داند. هرچند که دادگاه اسپانیا نظر دیگری دارد و او را تا پایان روند رسیدگی به پرونده ممنوع الخروج کرده است. همچنین او نمی‌تواند در شعاع 200 متری هرموسو قرار گیرد و یا با او به هر وسیله‌ای تماس بگیرد. کارشناسان روند رسیدگی به این پرونده را طولانی ارزیابی می‌کنند.

1926471

دیدگاه‌ها