کد خبر : 1966217 | 27 شهریور 1402 ساعت 09:18 | 18.3K بازدید | 2 دیدگاه

قراردادهای تیم مس فنی بسته نشده است

شهدادنژاد: تیم مس شخصیت صعود دارد، نه با این مربی

کاپیتان سابق تیم مس کرمان مدعیست تیم فوتبال صنعت مس کرمان همچنان می‌تواند صعود به لیگ برتر را در دستور کار داشته باشد اما او منتقد درجه یک عملکرد کادر فنی این تیم است.

شهدادنژاد: تیم مس شخصیت صعود دارد، نه با این مربی

به گزارش "ورزش س"، آرمان شهدادنژاد کاپیتان فصل گذشته تیم مس کرمان گفت: من روزهای تلخ و شیرین بسیاری را در تیم مس گذرانده ام و با مربیان زیادی هم کار کرده ام بنابراین سعی دارم از نظر فنی جواب سوال شما را بدهم. تیم فوتبال صنعت مس کرمان یکی از باشخصیت ترین تیم های فوتبال ایران است و هنوز هم این تیم می تواند مدعی صعود باشد اما قطعا مدیران باشگاه بایستی هرچه زودتر فکری به حال نیمکت این تیم بکنند.

وی افزود: متاسفانه مدیران قبلی باشگاه با هیجان زدگی و به دور از رعایت مسایل فنی، سرمربی ای انتخاب کردند که قطعا هیچکس در استان کرمان از این انتخاب خوشحال نشد چراکه اگر قرار بود بر اساس چند آیتم روتین سرمربی تیم انتخاب شود قطعا ایشان حتی نمره متوسطی هم کسب نمی کرد.

شهدادنژاد ادامه داد: مدیران باشگاه مس در انتخاب سرمربی شان چیزی را درنظر نگرفتند که اتفاقا بسیار مهم بود، مساله مهمی به نام هدف؛ سوالم این است چگونه می شود فردی که سالها در سطح کلان مدیر ورزش استان بوده، مدیر همین باشگاه بوده سال بعدش دستیار سرمربی تیم همان باشگاه می شود. سال بعدش با قهر جدا و در ابتدای فصل به عنوان سرپرست تیم منصوب می شود و دو هفته بعدش سرمربی گری را می پذیرد! آیا شما هدفی می بینید؟ در صورتی که هر آدمی راهش را انتخاب می کند منه شهدادنژاد نمی توانم هم فوتبالیست باشم، هم مدیر باشم، هم مدرس باشم، هم شغل شخصی و آزاد داشته باشم...این یک واقعیت است.

کاپیتان تیم مس تصریح کرد: خیلی از تیم های لیگ یک هنوز با کارت ملی بازی میکنند، حتی همین تیم خوشه طلایی که تا سه روز قبل از بازی حتی نمیداند در کدام شهر و استادیوم قرار است بازی کند. ولی تیم مس 45 میلیارد هزینه کرده، اردو برگزار کرده، 20 درصد پول گرفته، با پرواز چارتر جا به جا شده و بهترین هتل ها اقامت داشته است. پس نباید بگوییم هفته های ابتدایی است و باید فرصت بدهیم. به تیمی که از لیگ برتر آمده و نامش هم برای رقبا ترسناک است چه فرصتی باید داد؟ فرصت به تیمی داده می شود که تمریناتش دیر شروع شده و هزار مشکل دارد نه این تیم که هیچ کمبودی ندارد.

وی درباره جدایی سه بازیکن از تیم به دلیل رعایت سقف قرارداد عنوان کرد: شما وضعیت سپاهان را ببینید؟ آیا هواداران تیم مس تاب و توان این اتفاق را داشتند؟ قطعا فدراسیون فوتبال هیچ شوخی ای در این باره با هیچ تیمی ندارد. آنهایی هم که می گویند چه تیمی سقف را رعایت کرده که مس بخواهد رعایت کند، قطعا در قامت دوست بد ظاهر می شوند. متاسفانه این تیم خارج از عرف و قانون بسته شده بود و این سنگی بود که مدیریت قبلی باشگاه و همین کادرفنی به چاه انداخته بودند. شما وقتی می دانی که قرار است چقدر هزینه کنی، نباید قراردادهای سنگین ببندی که هم بازیکن را در روز آخر دچار بحران کنی و هم تیم را، بنابراین چاره‌ای جز فسخ نبوده است. ضمن اینکه مسئولان مربوطه باید به قراردادهای امسال تیم مس ورود کنند، اعداد و ارقام نشان می‌دهد که این تیم قطعا توسط دست‌های پشت پرده بسته شده و هیچ رنگ و بوی فنی ندارد.

شهدادنژاد پیرامون تغییرات در نیمکت تیم مس خاطرنشان کرد: ببینید، همه آدم‌ها برای حفظ شخصیت شان در تلاش‌اند پس وقتی متوجه می شوند در جمعی جایگاهی ندارند بهتر است که خودشان بروند، بخدا قسم که آبرو و اعتبار از یک قرارداد مالی مهم تر است و چه خوب است که همه ما این را مد نظر داشته باشیم. ولی در غیر این صورت قطعا وقتی ثابت شده که این انتخاب از نظر فنی و فوتبالی دچار ایراد است، پس تردیدی در تغییر وجود ندارد.

دیدگاه‌ها