کد خبر : 1966261 | 27 شهریور 1402 ساعت 13:05 | 76.2K بازدید | 2 دیدگاه

برای المپیک 2024

هیجان‌انگیز: بازگشت مسی و دی‌ماریا به پاریس

لیونل مسی و آنخل د‌ی‌ماریا ممکن است سال بعد تیم المپیک آرژانتین را در المپیک پاریس همراهی کنند.

هیجان‌انگیز: بازگشت مسی و دی‌ماریا به پاریس

به گزارش "ورزش سه"، تنها دو سال بعد از فتح جام جهانی، لیونل مسی شاید این شانس را داشته باشد که دومین مدال طلای المپیک خود را نیز کسب کند. این موردی بود که توسط خاویر ماسکرانو، مربی تیم زیر 20 ساله ها و المپیک آرژانتین تایید شد. مسی اولین عنوان قهرمانی ملی خود را با تیم المپیک کشورش در المپیک 2008 پکن کسب کرد. در تیمی که سرخیو آگوئرو نیز در آن حضور داشت.

1926756

مسی که در سال های اخیر با آرژانتین فاتح کوپا آمه‌ریکا و جام جهانی شده، شانس حضور در تیم المپیک آرژانتین را بررسی خواهد کرد هرچند تقویم فشرده سال بعد شاید مانعی بر سر راه او باشد. او دو سال در پی اس جی حضور داشت و دی ماریا نیز 6 سال بازیکن پاریس بود.

ماسکرانو در این رابطه گفت: «با مسی و دی‌ماریا حرف زده ام و اگر به المپیک برسیم، ممکن است برای ما بازی کنند اما همه چیز به خودشان بستگی دارد. برای من که زمانی با هر دو هم‌تیمی بودم، مربیگری آنها باعث افتخار است. مسی و دی ماریا انقدر بزرگ هستند که در مورد یک مسئله اینچنینی حرف آخر را بزنند. سال بعد کوپا آمه‌ریکا را داریم و تقویم فشرده است. اگر پاسخ منفی بدهند به آنها حق خواهم داد.» 

1807341

ماسکرانو ادامه داد: «به لیونل اسکالونی هم گفته ام اگر سهمیه المپیک را بگیریم، به عنوان مربی تیم ملی صاحب اختیار است که مربی تیم المپیک نیز باشد.»

لازم به ذکر است که کیلیان امباپه نیز در تیم فرانسه چنین مشکلی دارد و او باید هم در یورو 2024 حاضر باشد و هم در تیم المپیک. اگر مسی نیز در المپیک حاضر شود، برخورد دوباره این دو در فینال مثل جام جهانی 2022 جذاب خواهد بود.

دیدگاه‌ها