کد خبر : 1966264 | 27 شهریور 1402 ساعت 13:17 | 9.8K بازدید | 3 دیدگاه

دومین حضور بازیکن تیم امید در ای اف سی کاپ

علی پوردارا، بازیکن تیم امید ایران، برای دومین فصل متوالی به همراه تیم الکویت حضور در بازی های ای اف سی کاپ را تجربه خواهد کرد.

دومین حضور بازیکن تیم امید در ای اف سی کاپ

به گزارش "ورزش سه"، علی پوردارا بعد از همراهی تیم امید در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا به سرعت به اردوی تیم الکویت برگشت تا به همراه تیم باشگاهی اش برای بازی با کهربا راهی عراق شود. الکویت در گروه ب ای اف سی کاپ با تیم های الوحدات اردن - کهربا عراق و اتحاد سوریه هم‌گروه است و در بازی نخست به مصاف تیم کهربای عراق می رود.

الکویت فصل گذشته در ای اف سی کاپ در مرحله گروهی حذف شد و نتوانست مجوز صعود به دور حذفی این بازی ها را به دست بیاورد اما در فصل جدید امیدوار به صعود از مرحله گروهی است و تدارک خوبی را پشت سر گذاشته است.

علی پوردارا بازیکن ایرانی - کویتی باشگاه الکویت با وجود سن کم دومین فصل حضور در بازی های ای اف سی کاپ را تجربه می کند. او فوتبال را از تیم های پایه الکویت شروع کرد و فصل گذشته هم برای تیم امید الکویت و هم تیم بزرگسالان این کشور بازی می کرد و در هر دو رده سنی جام قهرمانی را بر بالای سر برد. او این فصل هم یکی از مهره های کلیدی تیم الکویت در لیگ برتر کویت به شمار می‌رود.

1926758
کاروان تیم الکویت در بدو ورود به عراق مورد استقبال مدیران تیم کهربا قرار می‌گیرند.

دیدگاه‌ها