کد خبر : 1966279 | 27 شهریور 1402 ساعت 14:50 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

وزیر از مجلس به خانه هندبال رفت(عکس)

وزیر ورزش و جوانان پس از کسب رای اعتماد مجلس از تمرین تیم ملی هندبال بازدید کرد.

وزیر از مجلس به خانه هندبال رفت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز کیومرث هاشمی پس از حضور در مجلس شورای اسلامی و کسب رای اعتماد از نمایندگان، در نخستین دیدار خود به عنوان وزیر ورزش و جوانان از تمرین تیم‌های ملی عازم به هانگژو، در سالن فدراسیون هندبال حاضر و از آخرین تمرین تیم ملی هندبال پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو دیدن کرد.

در این دیدار علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال ضمن عرض تبریک به وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم آقای هاشمی مثل همیشه منشا خیر برای ورزش کشور باشند.

ملی‌پوشان مدتی پیش گلایه داشتند که مسئولین ورزش کشور از اردوی تیم ملی هندبال پیش از اعزام به هانگژو بازدید نکرده اند که بلافاصله با آقای هاشمی تماس گرفته و خدمت ایشان عرض کردم که بچه‌های هندبال چشم انتظارند و مثل همیشه ایشان محبت داشتند و امروز پس از اخذ رای اعتماد مجلس به فدراسیون هندبال آمدند تا با ملی‌پوشان دیدار کند. خوشبختانه وزیر جدید ورزش در اولین بازدید خود به دیدار هندبالیست‌ها آمد چرا که پسر آقای کیومرث هاشمی بازیکن هندبال است و قطعا توجه ویژه‌ای به این رشته خواهد داشت.

1926826

محمد سیاوشی دروازه‌بان تیم ملی هندبال نیز در این دیدار ضمن تبریک به وزیر ورزش و جوانان بابت اخذ رای اعتماد، خواستار توجه ویژه وزیر به ورزش هندبال شد.

وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال نیز در این دیدار گفت: باعث افتخار است که بلافاصله پس از رای اعتماد، به دیدن هندبالیست‌ها آمدید و خوشحالیم که از یک خانواده هندبالی هستید. در بازی‌های آسیایی هانگژو  تمام تلاش خود را خواهیم کرد اما قول مدال نمی‌دهیم ولی برای رسیدن به مدال می‌جنگیم.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان نیز در این دیدار با بیان اینکه خوشحالم اولین دیدارم به عنوان وزیر ورش و جوانان خدمت جامعه هندبال هستم، اظهار داشت: هندبال یکی از رشته‌های توپی تیمی خوب کشور است که در چند سال گذشته تلاش‌های خوبی در راستای پیشرفت این رشته صورت گرفته است. یک زمانی بازیکنان تیم ملی هندبال تنها اختصاص به یک استان یا دو شهر داشتند اما در حال حاضر اکثر استان‌ها در ترکیب تیم ملی نماینده دارند و این امر نشان‌دهنده تلاش‌های علیرضا پاکدل و تیمش در هیات استان‌هاست که البته جای تشکر و قدردانی دارد و امیدوارم این مسیر در رشته‌های دیگر کشور هم انجام شود.  بازی‌های آسیایی هانگژو رقابت سنگینی است و می‌دانم در گروه مرگ قرار دارید اما نکته مورد اهمیت تلاش شماست و نتیجه هر چه شد دعاگوی شما هستیم. 

1926827

وی با اشاره به صحبت‌های محمد سیاوشی مبنی بر بازسازی خوابگاه ملی‌پوشان و ساخت کمپ تیم‌های ملی هندبال نیز گفت: وظیفه ما همین است که مسائل و مشکلات ورزشکاران را بشنویم و مشکلات را برطرف کنیم. این حداقل درخواستی است که خوابگاه بچه‌ها بازسازی شود تا بدون نگرانی به فعالیت اصلی خود بپردازند. رسیدگی به مشکلات و بازسازی خوابگاه بچه ها وظیفه ماست و وظیفه شما تمرین و گوش سپردن به دستورات کادرفنی است و امیدوارم بهترین نتایج را کسب کنید. 

در پایان این دیدار علیرضا پاکدل به نمایندگی از تیم ملی هندبال کشور، تسبیح متبرک به ضریح حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت عباس (ع) را به کیومرت هاشمی اهدا کرد.

دیدگاه‌ها