کد خبر : 1966284 | 27 شهریور 1402 ساعت 15:12 | 29.2K بازدید | 8 دیدگاه

هانگژو ۲۰۲۳: ایران فقط به روز اول والیبال نگاه می‌کند!

مسابقات والیبال بازی های آسیایی از فردا استارت خواهد خورد.

هانگژو ۲۰۲۳: ایران فقط به روز اول والیبال نگاه می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات والیبال بازی های آسیایی هانگژو چین از بامداد فردا به وقت تهران آغاز خواهد شد و تیم ها در شش گروه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در اولین بازی تیم های قزاقستان و قرقیزستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت، قزاق ها که در قهرمانی آسیا خوب نتیجه نگرفتند حالا با مربی معروف خود بوریس گربنیکوف به دنبال نتایج خوب در مسابقات هستند، آنها یک بازیکن دو رگه بنام بوریس کمپا در ترکیب خود دارند‌.

در دیگر بازی ها و از گروه سوم مغولستان با پاکستان یک دیدار حساس خواهد داشت. هر تیمی پیروز شود صعودش به احتمال فراوان قطعی خواهد شد. نپال و بحرین نیز در گروه دوم به مصاف هم خواهند رفت‌ و با توجه به هم گروه بودن با ایران برنده این دیدار به مرحله پلی آف خواهد رفت. همچنین از گروه سوم کامبوج مقابل هندوستان قرار می‌گیرد. برنده این دیدار هم با توجه به حضور کره جنوبی صعودش به مرحله بعدی تقریبا قطعی می‌شود.

از گروه پنجم که تیم ملی والیبال ایران در مرحله حذفی به تیم دوم این گروه برخورد خواهد کرد، شاگردان پارک کی وون در تیم تایلند مقابل هنگ کنگ قرار خواهند گرفت، قطر نیز در این گروه حضور دارد و فردا استراحت می‌کند.

و بالاخره از گروه ششم که چهار تیم حضور دارند اندونزی مقابل فیلیپین قرار میگیرد و در حساس ترین بازی فردا تیم ژاپن که ترکیب دوم خود آمده مقابل افغانستان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها