کد خبر : 1966361 | 27 شهریور 1402 ساعت 20:29 | 27.8K بازدید | 30 دیدگاه

همه چیز علیه تن‌هاخ: بدشانسی در بدترین موقع!

منچستریونایتد در بیانیه‌ای مصدومیت شدید آرون ون بیساکا را تایید کرد و گفت این مدافع را دست‌کم به مدت چند هفته در اختیار نخواهد داشت.

همه چیز علیه تن‌هاخ: بدشانسی در بدترین موقع!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که بعد از شکست این هفته مقابل برایتون، با بحران مواجه شده و باید چهارشنبه شب در دیداری دشوار در لیگ قهرمانان به مصاف بایرن مونیخ برود امروز با خبر بد دیگری مواجه شد.

باشگاه با انتشار بیانیه‌ای مصدومیت آرون ون بیساکا، دفاع راست یونایتد، را شدید توصیف کرد و گفت او دست کم تا چند هفته قادر به حضور در ترکیب شیاطین سرخ نیست.

1927098

مصدومیت ون بیساکا برای یونایتد و تن‌هاخ به شدت نگران کننده است چرا که این مدافع انگلیسی در هر چهار بازی اول یونایتد در لیگ برتر به عنوان بازیکن فیکس وارد میدان شده بود. البته او دیدار این هفته مقابل برایتون را روی نیمکت آغاز کرد.

تن‌هاخ در آستانه بازی بزرگ مقابل بایرن مونیخ با لشکری از بازیکنان مصدوم روبرو است. بازی‌ای که می‌تواند سرنوشت او را در باشگاه انگلیسی تغییر دهد. از جمله مصدومان مهم شیاطین سرخ باید به رافائل واران، لوک شاو و تایرل لاماسیا اشاره کرد که مثل ون بیساکا در خط دفاعی بازی می‌کردند.

در بیانیه‌ای که منچستریونایتد امروز منتشر کرد چنین آمده است: "آرون ون‌بیساکا در دقایق پایانی دیدار این هفته مقابل برایتون با آسیب‌دیدگی مواجه شد و امروز متوجه شدیم مصدومیت او شدید است. ون بیساکا مدت قابل توجهی قادر به حضور در میادین نخواهد بود. او که هفته گذشته را با بیماری مواجه بود دیدار با برایتون را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه 85 به میدان فرستاده شد".

دیدگاه‌ها